Jūrmalas autobusu satiksme - Slikts serviss

Šodien nācās izmantot Jūrmalas sabiedrisko transportu, ikdienā pārvietojos ar auto. Rīta pusē ap 9:50 Bulduru galapunktā izbrauca mikroautobus ar nr.5 , uz mikroautobusa nebija citu norāžu un pieturā varēja iepazīties tikai ar 4 autobusa kustību sarakstu un pieturu nosaukumiem.

Kad mikroautobus apstājās un atvēra durvis es jautāju, - sakiet lūdzu, kā tieši Jūs braucat? Cauri valteriem vai taisni... es saprotu, ka varbūt ātrumā mans šis jautājums izklausijās neloģisks, bet es tikai gribēju zināt, kā tieši mikroautobus brauc un vai pieturēs Kauguri 2 pieturā.
Respektīvi gribēju saprast maršrutu, jo tiešām nepārzinu sabiedriko transportu kustību grafikus.

Šoferis izbolija acis un vispār vispār man neatbildēja, pat tad kad es saciju Labrīt, pat tad šoferis tikai skatijās. Nedaudz skaļākā tonī saciju "Hallo" Jūs mani dzirdat"? Un pat tad nesaņēmu nekādu reakciju, tikai izbolītas acis. Nu labi, pateicu, tad visu labu un mikroautobuss aizbrauca. Es nesaprotu, vai šoferis nesaprata valsts valodu vai nebija pie pilna prāta. Ļoti slikts serviss.

03.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Komentāri (1)

A AD2004 10.02.2025

Atbilde no šofera.
Es biju tā autobusa šoferis -. Valsts valodu es saprotu, tevi nē. Izklāstīšu kā šo gadījumu redzēju es un tad kopā padomāsim kurš nebija pie pilna prāta…
Tu stāvēji pieturā “Bulduru stacija” nevis galapunktā “Bulduri”.
9:42 izbraucu no galapunkta “Bulduri”. Pieturā “Bulduru stacija” stāvēja sieviete (ap 25g), kura nerādīja vēlmi braukt ar paceltu roku, bet braucot viņai garām, intensīvi vicināja ar abām rokām, lai es apstātos. Ātrums nebija liels 35-40km/st. Tāpēc paspēju noreaģēt, apstājos un atvēru durvis. No pieturas, pat neiekāpjot autobusā sieviete jautāja:
”A kā Jūs braucat?”
Šeit Tev ir taisnība, es apstulbu (nebiju pie pilna prāta) un izbolīju acis, pieliekot rokas pie stūres un kustinot to, pateicu brrrrrrrrrr – šādi atbildot uz jautājumu. Tad Tu uzsmaidīji, bet savu jautājumu precizēji (visdrīzāk mana atbilde tev nederēja):
“Nu, caur Jūrmalu vai apkārt?”
No šāda precizējuma es apstulbu vēl vairāk – 5. maršruts “Bulduri-Kauguru vidusskola”, protams es braucu caur Jūrmalu, jo manā izpratnē apkārt – tās ir apkārt pa Ventspils šoseju caur Spuņciemu!
Ar izbolītām acīm mēģināju saprast ko Tu gribi...
Beidzot no Tevis izskanēja man saprotams precizējums:
“Nu caur Valteriem vai nē?”
Un tad, kad es sapratu ko Tu gribi, Tu vicinot ar rokām un ejot prom no busiņa teici:
“Nē, nē, neko”.
Es aizvēru durvis un aizbraucu.
Savā sūdzībā Tu raksti: ”es tikai gribēju zināt, kā tieši mikroautobus brauc un vai pieturēs Kauguri 2 pieturā.”
Tā arī vajadzēja formulēt savu jautājumu! Piemēram:
“Vai autobuss brauc līdz pieturai “Kauguri 2”?”
Kā Tu piefiksēji, pieturā varēja iepazīties tikai ar 4 autobusa kustību sarakstu. Tajā sarakstā apakšā ir rakstīts: “Plašāka informācija pieejama interneta mājas lapā www.jurmalas satiksme.lv vai zvanot pa tālruni 67113322.”
Mans noslēgums:
1. Ja Tu gribēji (gribēsi) zināt, kā tieši mikroautobus brauc, skaties mājas lapā vai zvani pa info tālruni.
Šoreiz sanāk tā – kā paskatīties maršrutu internetā tu nezini, bet kā uzrakstīt sūdzību internetā zini?!?!?!
Autobusa šoferis nav uzziņu dienests! Ja gribi uzdot jautājumu šoferim, noformulē savu jautājumu skaidri, šoferim saprotami un ar iespēju atbildēt “Jā” vai “Nē”. Ar jautājumiem, kas paredz garākas atbildes zvani pa info tālruni.
2. Atcieries - Valteri ir Jūrmala!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes