JN servisā pasūtīju bīdāmās skapja durvis iemaksāju pirmo iemaksu un kad pienāca laiks uzstādīt tad sākās visādas atrunas ka nav gatavi stikli tad vēl kas un tā arī nekā arī saszvanīt paliek ar vien grūtāk.
Aizstāvēt krāpniekus nevajag. Es pats zinu, kā viņš rīkojas ar klientiem. Vienkārši atslēdz skaņu vai izslēdz telefonu ja klients zvana... neiesaku nekādā gadījumā! Esiet piesardzīgi, jo mūsdien naudiņa grūti nāk, tāpēc neļaujiet tai tik viegli aiziet...
Man taisa mebeles jau no 18.06.2010, solija 1.07 atvest, solitaja datuma nekas netika atvests, klusums, zvanu pati, saka, ka zagetavaa ir rinda un nepaspeja, ka bus nakamnedelj. Nakamdelej nezvanija pats, bet kad zvaniju es, necela klausuli, kad pazvaniju no svesha numura, uzreiz pacela. Saka, zagetavas darbinieks aizgaja no darba un neviens nevar atrast citu. Tas turpinas jau 3 nedelas, zvanu no sava numura - necel klausuli, no svesa - cel uzreiz. Naudu (60% no cenas) panema uzreiz. Ko darit? Gribu vesrsties policijaa, ierosinat kriminallietu par krapshanu.
Mums jau virtuvi ved 2 meneshus, ligumaa rakstits, ka izgatavo 15 darba dienu laika, pie tam panema pirmo iemaksu, pusi no summas, tagad, kad zvanam visu laiku atrunas, vienu dienu nav aizbraucis pakal kaut kadam detalam, pec tam vinam it ka nospera somu ar visu naudu un mobilo, pats nezvana, visu laiku jazvana pashiem, necel klausuli, kad sazvanam tad atbild, ka esot aizmirsis majas mobilo telefoni, ta ka milie cilveki NEKADA GADIJUMA nepasutiet no shis firmas neko.
Laiks iet ...bet neko shaja firma ne mainas! Ka krapja ta krapj ...naudu nem bet darit ne dara! Un vienmer meli ...ka it ka ...kads cits ir vainigs ! Vienkarsi "sharashkina kontora" bet ne firma...kas par firmu no viena cilveka ?!
И кто Кидала, зашибись,
Делаешь людям почти даром мебель!!!
Ну да не спорю бывают запарки у всех!
Наша маленькая компания делает по 10 а то и больше обьектов в месяц, чтобы блядь свести концы с концами.
И если на то пошло когда берешь предоплату 50-60%, то приходится еще свои 20% докладывать в етот обьект чтобы сделать его.
Ага блядь клиенты VIP, нас самих за последние 3 месяца КИДАНУЛИ КЛИЕНТЫ МИЛЫЕ не спиздеть латов на 1000 какую, и где взять денег чтоб другим доделать.
Приходится ЖОПУ рвать чтоб денег найти!!!
И если что все обьекты у нас доделаны!!!
на одного недовольного найду сто довольных!!!
Pilnībā piekrītu! Pasūtīju bīdamās skapja durvis un tās durvis gaidīju nevis 2 nedēļas, bet 2 mēnešus. Situācija tieši tāda kā parējiem: katru reizi tiek atrasts iemesls kāpēc objektu nevar uzstādīt, pēc vairākām zvanīšanas reizēm klausuli vispār necela. Nevienam neiesaku!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (8)
Varbūt pienācis laiks mainīt telefona operātoru? Vai arī telefonam baterija nosēdusies-ta arī kādreiz gadās...
Aizstāvēt krāpniekus nevajag. Es pats zinu, kā viņš rīkojas ar klientiem. Vienkārši atslēdz skaņu vai izslēdz telefonu ja klients zvana... neiesaku nekādā gadījumā! Esiet piesardzīgi, jo mūsdien naudiņa grūti nāk, tāpēc neļaujiet tai tik viegli aiziet...
Musu objekti ir visi pabeigti!!!
Par kadu krapšanu iet runa?????????
Man taisa mebeles jau no 18.06.2010, solija 1.07 atvest, solitaja datuma nekas netika atvests, klusums, zvanu pati, saka, ka zagetavaa ir rinda un nepaspeja, ka bus nakamnedelj. Nakamdelej nezvanija pats, bet kad zvaniju es, necela klausuli, kad pazvaniju no svesha numura, uzreiz pacela. Saka, zagetavas darbinieks aizgaja no darba un neviens nevar atrast citu. Tas turpinas jau 3 nedelas, zvanu no sava numura - necel klausuli, no svesa - cel uzreiz. Naudu (60% no cenas) panema uzreiz. Ko darit? Gribu vesrsties policijaa, ierosinat kriminallietu par krapshanu.
Mums jau virtuvi ved 2 meneshus, ligumaa rakstits, ka izgatavo 15 darba dienu laika, pie tam panema pirmo iemaksu, pusi no summas, tagad, kad zvanam visu laiku atrunas, vienu dienu nav aizbraucis pakal kaut kadam detalam, pec tam vinam it ka nospera somu ar visu naudu un mobilo, pats nezvana, visu laiku jazvana pashiem, necel klausuli, kad sazvanam tad atbild, ka esot aizmirsis majas mobilo telefoni, ta ka milie cilveki NEKADA GADIJUMA nepasutiet no shis firmas neko.
Laiks iet ...bet neko shaja firma ne mainas! Ka krapja ta krapj ...naudu nem bet darit ne dara! Un vienmer meli ...ka it ka ...kads cits ir vainigs ! Vienkarsi "sharashkina kontora" bet ne firma...kas par firmu no viena cilveka ?!
И кто Кидала, зашибись,
Делаешь людям почти даром мебель!!!
Ну да не спорю бывают запарки у всех!
Наша маленькая компания делает по 10 а то и больше обьектов в месяц, чтобы блядь свести концы с концами.
И если на то пошло когда берешь предоплату 50-60%, то приходится еще свои 20% докладывать в етот обьект чтобы сделать его.
Ага блядь клиенты VIP, нас самих за последние 3 месяца КИДАНУЛИ КЛИЕНТЫ МИЛЫЕ не спиздеть латов на 1000 какую, и где взять денег чтоб другим доделать.
Приходится ЖОПУ рвать чтоб денег найти!!!
И если что все обьекты у нас доделаны!!!
на одного недовольного найду сто довольных!!!
Pilnībā piekrītu! Pasūtīju bīdamās skapja durvis un tās durvis gaidīju nevis 2 nedēļas, bet 2 mēnešus. Situācija tieši tāda kā parējiem: katru reizi tiek atrasts iemesls kāpēc objektu nevar uzstādīt, pēc vairākām zvanīšanas reizēm klausuli vispār necela. Nevienam neiesaku!