Jennyfer - riebiga attieksme
Nesen iegadajos kleitu, atnakot majas pamaniju nelielu caurunu, tad nodomaju, ka man ir tiesibas to apmainit 14 dienu laika. Diemnzel nebija saglabajies ceks, bet gan terminals, tomer ierados veikala. Veikala mani apvainoja un lika saprast pa tieso, lai es tinos talak. Sakuma centos pa labam vienoties par kleitas apmainu, pardeveja atteicas man iedot dokumentu ka vina atsakas pienemt manu preci, vadibas kontaktus ari nedeva - apgalvoja, ka vina ari ir te latvija pati galvena.Attieksme vispretigaka, kad paprasaiju kontaktus kas ir visa pasaule visgalvenais tad pardeveja aizgaja uz savu budinu. ilgi gaidos tomer ieradas un jau ar mieru iedeva aizpildit veidlapu par preces defektu, beigu beigas kleitu neizdevas pamainit, tacu vienkarsi brinos, ka cilveks var stavet un melot. Ja nezini ko darit tada situacija - ej un uzzini, nav ko klienteim melot. Bezkauna tada!!! domaju ka sajos krizes laikos par savu darbu jacinas un jecensas bus labakai lai izturetu konkiurenci starp parejiem darbiniekiem, bet ssii pardeveja (dace) ir bezkauna!!
Komentāri (11)
diemžēl tā pie mums ir. vajag iet uz veikalu un ierakstīt pirkumus audio, lai vēlāk būtu vistiešakie pierādījumi tiesā. varēji mierīgi viņus iesūdzēt tiesā, ja būtu čeku paņēmusi. citādi tev pierādījumu nav...
Nav čeka nav problemu, un ta ir tavavaina ka pati to čeku nepaņemi...
Ja būtu paņēmusi čeku, tad arī samainītu!
prece jāappēta, pirms pērc! pārdevējam nav pienākums mainīt preci, ja viņš to dara, tad tā ir tikai viņa labas gribas izpausme..., moš tu pati sabojāji to kleitu mājā.
es saprotu ka nepanemu ceku es esmu vainiga, bet mani parsteidza pardevejas attieksme, vinas nekompetencem vinai nebij tiesibu man kliegt virsu, aizvainot, ja vina pati nezinaja ko darit saja situacija, tad aizietu un uzzinatu un tad pieklajigi man paskaidrotu.
Un tu butu tik pieklajigi sapratusi, nesmidini cilvekus...Pati stradaju tirdznieciba un zinu ka pirceji tikai māk bļaut pa savām tiesibam, bet paši savas gan nezin...un galu, gala vareji stavet un visu dienu petit to kleitu...
Jā, tiešām neticās, ka viņa uz tevis blāva, iepējams, pati sāki, bļaut Man ir tiesības, Es zinu likumus :)Un ko tev dotu vadības kontakti, nav čeka, pati vainīga!!!
Parasti dodam, veidlapas aizpildīt tādiem klientiem, kam nevaram ieskaidrot pa labam, ka nav čeka, nevaram līdzēt, tāpēc pēc tam aizsūtam atbildes vēstulē to pašu tikai rakstiskā veidā, NAV ČEKA< nevaram palīdzēt!
Vispār jau Dace ir veikala vadītāja Jennyfer'ā Dominā, un viņa zin likumus, bet tas, ka viņa bija aizgājusi uz savu istabiņu, tas varbūt nozīmēja to, ka viņai vajadzēja nomierināties, lai neaplietu tevi ar lamuvārdiem??? Riebjas tie cilvēki, kas nāk tev uz veikalu un krīt uz nerviem, kačājot savas tiesības BEZ čEKA :( Ja mēs apmainītu preci bez čeka, tad pēc tam draud visādi s**i veikalam un paskaidrojumu rakstīšana vai pat algas noņemšana darbiniekiem. Ja tev nav čeka, un pati to neesi paņēmusi, nevaino citus, kas nevar palīdzēt, ne jau pašu gribas pēc to nedaram...
Nevajag sūd** tirgot, tad arī problēmu ar klientiem nebūs. Jums taču ir speciāla ierīce, kur pēc pielaikošanas potenciālie klienti var atsāt drēbes, ja tie neder vai neiegādāsies, pirms nomest ar pakāramo uz pārdošanu vajag aplūkot, vai nav prece bojāta. Nākamais posms, pirms pārdod drēbes, ņemot nost pīkstuli vai tad tiešām grūti aplūkot izstrādājumu, vai nav bojāts, nevis iesmērēt ar tādu domu, klients nepamanīja losis, pats vainīgs. Un pēdējais, pirkuma čeku vajag ielikt pie preces maisiņā. Ja pat šāda procedūra neizglābj situāciju, un klients uzstājīgi pieprasa bez čeka preces apmaiņu - nu tad jā.
pati vainīga ka čeku nesaglabāji, un tādos veikalos ka Jeniffer vajag pārbāudīt visu, lai mājās nebrīnītos, par tādām cenām kas tur ir nav brīnums ka ir caurumi.