Jānis Filipsons - Starpnieks
Uzmanieties no Jāņa! Runā jauki un apsola augstas Cenas par cirsmām, noniecina citus uzņēmumus un konkurentus, braukā pa mājām un stāsta ka cērt mežus blakām! ! Bet vēlāk izrādās, ka cirsmas pārdod tālāk par stipri lielākām naudām!... Uzmanāmies visi!
Komentāri (7)
Ja Tu viņam pardod par zemām cenām, tad tā ir tikai paša vaina ka nemāki veikt darījumu kas ir izdevīgs arī Tev. Jānis tik darīja visu godīgi
Pag,kāda starpība ko viņš dara talāk!?Jūs taču piekritāt/vienojāties tas jūs apmierinaja! Viss kāda jums daļa ko kāds talāk dara?Ja neapmierināja varēja meklēt citus pārdot dārgāk ! Kapēc piekritāt un tagad jāsūdzās!
to sauc par spekulāciju.
Jo ? Kāda spekulācija! ? Tev piedāvaja ! Tu piekriti ,tevi apmierinaja vienošanās! Tas ka nemeklēju info vai kādu citu pašu vaina! Cilvēks pelna tā pat ka maxima rimi iepērkot lētak pārdod dārgāk kā jeb kurš
Labdien!
Te pats Jānis Filipsons (mežsaimniecības uzņēmuma SIA Hanza Meži vadītājs/īpašnieks). Ļoti nepatīkami ir lasīt šādu nepamatotu sūdzību, kas ievietota tieši vienu dienu pēc tam, kad esmu reģistrējis uzņēmumu (sakritība? varbūt).
Izskatīsim konkrēto sūdzību:
"Runā jauki" - šo uztveršu vienkārši kā komplimentu, paldies!
"Apsola augstas cenas par cirsmām" - nevis "apsolu agstas cenas", bet piedāvāju konkrētu cenu, par konkrētu darījumu, kas tiek apstiprināts slēdzot līgumu. Neviens netiek piespiests vai maldināts, pārdevējs cenas salīdzina ar konkurentu piedāvāto.
"noniecina citus uzņēmumus un konkurentus" - nekad neesmu noniecinājis konkurentus, jo to pašu sagaidu no citiem. Šeit tiek pierādīts pretējais - slēpjoties aiz anonīma pseidonīma "MEŽI" tieku nepamatoti nomelnots es.
Lai arī kā tur būtu, vienmēr esmu gatavs uzklausīt un esmu atvērts komunikācijai, ja kādam ir kas sakāms - [slēpt]@hanzamezi.lv
Ar cieņu,
Jānis Filipsons
Labdien!
Te pats Jānis Filipsons (mežsaimniecības uzņēmuma SIA Hanza Meži vadītājs/īpašnieks). Ļoti nepatīkami ir lasīt šādu nepamatotu sūdzību, kas ievietota tieši vienu dienu pēc tam, kad esmu reģistrējis uzņēmumu (sakritība? varbūt).
Izskatīsim konkrēto sūdzību:
"Runā jauki" - šo uztveršu vienkārši kā komplimentu, paldies!
"Apsola augstas cenas par cirsmām" - nevis "apsolu agstas cenas", bet piedāvāju konkrētu cenu, par konkrētu darījumu, kas tiek apstiprināts slēdzot līgumu. Neviens netiek piespiests vai maldināts, pārdevējs cenas salīdzina ar konkurentu piedāvāto.
"noniecina citus uzņēmumus un konkurentus" - nekad neesmu noniecinājis konkurentus, jo to pašu sagaidu no citiem. Šeit tiek pierādīts pretējais - slēpjoties aiz anonīma pseidonīma "MEŽI" tieku nepamatoti nomelnots es.
Lai arī kā tur būtu, vienmēr esmu gatavs uzklausīt un esmu atvērts komunikācijai, ja kādam ir kas sakāms - [slēpt]@hanzamezi.lv
Tikko pārdevu Jānim cirsmu Salas pagastā. No četrām firmām iedeva visaugstāko cenu. Sakārtoja cirsmas iesniegumus un vēl izdevās sarunāt, ka atved malku līdz mājām.