Jānis Donis/ styleweb.lv - Neizpildīja saistības
Gribu padalīties notikumā, kurš atgadījās ar mani un ir saistīts ar individuāli nodarbināto uzņēmēju Jāni Doni, kurš saistīts ar mājas lapu www.styleweb.lv
Man radās vajadzība izveidot interneta lapu, kurā es izklāstu par manu nodarbi. Caur Gogle meklētāju es atradu no sākuma kompāniju efumo.lv ar kuru sazvanījos un man iedeva Reinisa Ēvele kontaktu, atbildīgo par web lapu izveidošanu. Reinis palūdza atsūtīt uz elektronisko pasta adresi vajadzīgās mājas lapas tehnisko uzdevumu. Aizsūtīju visu nepieciešamo informāciju un saņēmu atbildi, ka darba apjoms, kurš man ir vajadzīgs, ir pārāk mazs priekš viņa, tā esot pārāk parasta mājas lapa un man labāk vērsties pie citiem. Es palūdzu, vai var man kādu ieteikt un saņēmu elektronisko vēstuli ar šādu tekstu:
Vēlos iepazīstināt ar Jāni Doni - viņš ir labākais Wordpress speciālists, kādu pazīstu.
Viņa tel: 27124578
epasts: [slēpt]@styleweb.lv
Uzrakstīju Jānim Doni vēstuli ar tehnisko uzdevumu. Viņš atzvanīja stundas laikā un piekrita uztaisīt man mājas lapu septiņu dienu laikā par 250 eiro. Sarunājām, ka es veicu 50% priekšapmaksu un pārējos 50% no summas pēc pieņemšanas – nodošanas akta parakstīšanas. 29. oktobrī 2019 gadā es apmaksāju piestādīto rēķinu un saņēmu apstiprinājumu, ka nauda ir saņemta. Visu darbam vajadzīgo informāciju iesniedzu 31. oktobrī 2019 gadā. Pietrūka tikai vienas fotogrāfijas, kā mēs visi saprotam, fotogrāfija nav tas, kas var aizkavēt radīt mājas lapu.
13. novembrī es uzrakstīju Jānim, ka no apmaksas brīža ir pagājušas jau 15 dienas un viņš man atbildēja:
"Mūsu pusē radās dažas tehniskas problēmas ar mājas lapas serveri, kurā turam izveidotās klientu lapas. Šodien mēs šīs lietas atrisinājām un varēsim Jums mājas lapas demo atrādīt rītdien uz pēcpusdienu. Ļoti atvainojos par nelielo laika termiņa kavēšanos".
Būšu pret Jāni lojāla un attaisnošu viņa darbību, 15. novembrī 2019 gadā es vēl nebiju atsūtījusi fotogrāfiju, kuru vajadzēja aizsūtīt. Bet 21. novembrī fotogrāfija tika nosūtīta Jānim.
Jānis atbildēja: "Bilde saņemta. Mēģināsim visu struktūru, bildi, utt.. sakārtot tā lai varam pirmdien prezentēt Jums izveidoto mājas lapu".
29. novembrī es atkal Jānim uzdevu jautājumu, kad būs gatava mana mājas lapa un saņēmu atbildi: "Pirmdien nosūtīsim Jums Web lapu. Atvainojos, ka ātrāk šis process nav sanācis un ir nedaudz ievilcies dēļ dažādiem ģimeniskiem aspektiem. Gaidāms šajās dienās ģimenes pieaugums :)"
9. decembrī 2019 gadā es sazvanīju Jāni Doni un palūdzu atgriest man naudu. Viņš deva atbildi, ka nedēļas laikā atsūtīs man mājas lapu un ja nē, tad atgriezīs naudu.
16. decembrī 2019. gadā, Jānis Doni, kad zvanu neceļ telefona klausuli, mājas lapu nav atsūtījis, naudu nav atgriezis. 17. decembrī 2019 gadā viņš man uzrakstīja:
"Diemžēl man nesanāks pabeigt Jūsu mājas lapu dažādu personisko, ģimenisko sarežģījumu aspektā un kā telefoniski vienojāmies, veiksim Jums naudas apmaksu 125 EUR līdz 23.12.19 uz to pašu bankas kontu. Jāsaka, ka šāds nebija mans nodoms un šis ir 2 gadījums 10 gadu laikā, kad veicu naudas apmaksu par pakalpojumiem. Ceru, ka ļaunu prātu neturat un lai Jums viss izdodas ar mājas lapu".
06. janvārī 2020.gada nauda vēl joprojam nebija atgriezta un es izvietoju sūdzību šeit - sudzibas.lv. Linku ar sūdzību es nosūtīju Jāņim uz e-mailu un saņemu atbildi:
"Vēršu Jūsu izmanību uz to, ka mēs telefonsarunā vienojāmies, ka mēs Jums atgriezīsim naudu atpakaļ, un Jums nekādu pretenziju nebūs. Šodien ir pirmā darba diena, kopš esam atpakaļ un nauda Jums ir atskaitīta atpakaļ. Ja sūdzība netiks izņemta, versīšos pret Jums par neslavas celšanu un zaudējuma piedziņu, neviens nav zaglis, krāpnieks vai melis. Tie ir spēcīgi argumenti. Jums nekas nav nozagts! Bija pasūtījums, atcēlām to un nauda Jums ir apmaksāta no cita konta ar rēķina numuru un naudas atgriešanas mērķi".
Es rakstīju sudzibas.lv administrācijai, lūdzot dot man iespēju rediģēt manu sūdzību. Sudzibas.lv lūdza man atsūtīt linku uz sūdzību, pēc kuras es nedabūju piekļuvi rediģēšanai, un šodien konstatēju, ka mana sūdzība vispār ir izdzēsta bez iepriekšēja paziņojuma.
Atpakaļ pie Jāņiem: Uz Jāņa protesta vēstuli neko neatbildēju un 9. janvārī 2020 gada viņš man uzrakstīja: "Neesmu no Jums saņēmis nekādu skaidrojumu par sūdzības un apmelošanas publikāciju. Dodu Jums 3 darba dienu laiku, lai šī sūdzība tiktu dzēsta, atrisināta, pretējā gadījumā aizstāvēšu savas likumiskās tiesības un tiks rakstīts ziņojums Policijā ar visām tā tālāk izrietošajām sekām Jums. Par katru dienu, kurā es un mana uzņēmējdarbība tiek apmelota un ir publiski pieejama par zagšanu un citām lietām no Jums tiks pieprasīta kaitējuma atlīdzība. Esmu jau sazinājies ar Advokāti".
Nevērtēšu Jāņa uzvedību, aicinu visus, kas to lasa, izdarīt savus secinājumus.
Es no savas puses atbildēšu Jānim šeit, ka esmu gatava pieņemt viņa uzaicinājumu uz tiesu ar pretprasību pie viņam. Un es iesaku viņam vairs man nedraudēt, bet beidzot ņemt un vismaz kaut ko darīt.
Komentāri (5)
Šis portāls ir šaubīgs un šeit sūdzās neadekvāti un naivi cilvēki, kuri domā ka šis portāls ir izveidots Latvijā un var palīdzēt. Īstenībā portāla vadība slēpjas Baltkrievijā un veicina personīgo datu noplūdi, kā arī pārkapj likumu par datu aizsardzību u.c..
Tikai nesāc raudāt. :DD
Tāda laika vilkšana vien ir iemesls, lai publikācija šeit būtu . Lai gan efektīgāk būtu likt FB , ne šeit .
Labi , naudu viņš atgrieza , nav neko nozadzis vai apkrāpis. Taču tāda barošana ar solījumiem un to nepildīšana paša noteiktajos termiņos - neko labu neliecina par cilvēka darba stilu . Nu un tad, ka ģimenes pieaugums ? Daudziem ir bērni , bet ne klienti par to atbildīgi.
Kristīne. Vēršu Jūsu uzmanību uz to, ka Jums tika nauda atgriesta, darījums, pakalpojums nav noticis.
Jums nekas nav nozagts vai apkrāpts.
Man ir pilnas tiesības aizstāvēt sevi likuma kārtībā. Nu nevar iet apkārt un visus saukt par zagļiem, krāpniekiem utt, par sekām ir jāatbild. Tā vietā, lai, risinātu sūdzību, jūs esat vēlreiz ielikusi sūdzību, un šajā reizē jau apzināti veicinājusi atkārtotu kaitējuma darbību, publiskojot privātās sarakstes. Es personīgi Jums nekāda veida neesmu kaitējis, jo nav iespējams kaitēt ar to, kas nepastāv vai neeksistē.
Vai Jūs savus klienti datus, izklāstus, lietas arī publicējat? Izskatās kā tā Jums ir ierasta lieta.
Arī mums ir bijuši klienti kuri nav norēķinājušies par darbiem, pakalpojumiem, vai tad kāds tiek pēc tam pataisīts par zagli?
Mums ir likumiskās tiesības atteikties no pakalpojuma pēc būtības, arī neko nepaskaidrojot, bet Kristīne nav bijusi saprotoša.
Par pakalpojumu atteikumu iemeslu es Jūs informēju.
Norādot uz pārkāpumiem, ko esat veikusi, nav draudēšana, bet gan informācija Jums.
9. decembrī 2019 gadā es sazvanīju Jāni Doni un palūdzu atgriest man naudu. Viņš deva atbildi, ka nedēļas laikā atsūtīs man mājas lapu un ja nē, tad atgriezīs naudu.
16. decembrī 2019. gadā, Jānis Doni, kad zvanu neceļ telefona klausuli, mājas lapu nav atsūtījis, naudu nav atgriezis. 17. decembrī 2019 gadā viņš man uzrakstīja:
06. janvārī 2020.gada nauda vēl joprojam nebija atgriezta
Vai šie apgalvojumi no sūdzības autores ir patiesi ? Vai tā ir normāla prakse ?
No malas izskatās, ka sūdzība ir tieši par šo - maldināšanu un laika vilkšanu. Pieļauju, ka tieši šeit kādā brīdī arī pazuda klientes vēlme būt saprotošai .