IZZI - Slikta kvalitāte
Neiesaku IZZI! Palietoju Internetu un TV tikai īsu brīdi un sapratu, ka tādu kvalitāti un apkalpošanas kultūru man nevajag. Ar pakalpojumu kvalitāti es vēl varētu samierināties, cerot, ka kaut kad nākotnē IZZI kādu latu ieguldīs pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā, bet ar sliktu biznesa kultūru es samierināties nevaru.
IZZI prasa maksāt precīzi laikā, bet savus pienākumus viņi nepilda. Jaunie pakalpojumu, jaunie kanāli, labāka kvalitāte, par ko ikdienas var dzirdēt reklāmās ir tikai kārtējie mārketinga triki. Neviens viņiem nevar aizliegt solīt, to ko viņi nespēj un negrib izpildīt.
Izmantojot bridi, kad IZZI pirms Jaunā gada pacēla maksu, es atteicos bez līgumsodiem. IZZI līgums nosaka, ka klients bez līgumsoda var atteikties no IZZI pakalpojumiem, ja 1) IZZI maina abonēšanas maksu vai 2) IZZI maina piedāvātos pakalpojumus (TV kanālus).
Nākamajā dienā no Lindorfa saņēmu vēstuli par parāda piedziņu. Izmantojot juridiskās zināšanas veiksmīgi no šiem parādiem atkratījos.
Starp citu, vēl joprojām skatos IZZI TV, jo neviens no viņiem nav atnācis un to atslēdzis. Ja jau viņi nevarēja atnākt tad, kad es maksāju un novērst bojājumus, tad šaubos, ka viņi pie manis atnāks tad, kad es par to nemaksāju.
IZZI tikai pārpērk mazos Interneta piegādātājus, bet neiegulda sakaru un tīklu uzlabošanā. Viņi tikai paplašinās. Mazie Interneta piegādātāji viņiem ir vajadzīgi tikai dēļ to esošajiem klientiem. IZZI domā, ka lielāks klientu skaits nodrošina arī lielāku peļņu, bet ekonomisti zina, ka tas tā nav.
IZZI galvenais mērķis ir Kvantitāte, nevis Kvalitāte.
Labāk ir mācīties no citu kļūdām, nevis no savējām!
Komentāri (2)
Man apnika Telia un es pieslēdzu lattelecom internetu. ātrs un stabils. Pie tam, piesakot pieslēgumu caur internetu, pieslēgums bez maksas! http://www.lattelecom.lv/pakalpojumi/important/799a6278.html
Kādreiz biju Fastnet klients. Tad Fastnet proaideri nopirka IZZI un sākās problēmas, kuras turpinās joprojām. Regulāri nav Interneta, sazvanīt IZZI operatorus ir diezgan apgrūtinoši - dažreiz nākas gaidīt 30min, jo "visi operatori ir aizņemti".
Esmu ļoti neapmierināts. Neapšaubāmi, IZZI ir viens no sliktākajiem variantiem, ko izvēlēties!
Šobrīd meklēju alternatīvas un slēgšos no viņiem idiotiem nost...