IZZI - IZZI SIA aicinājums izteikt pretenzijas rakstiski
Aicinu tos IZZI klientus, kas ir saņēmuši sliktas kvalitātes pakalpojumu - neklusēt, rakstīt publiskajos saitos savas pretenzijas par nekvalitatīva pakalpojuma saņemšanu, lai IZZI vēlme nopelnīt uz klientu piesaisti un esošo klientu neapkalpošanu nestu uzņēmumam to ko vēlas.
Pēdējā gada laikā, es internetu diezgan bieži saņēmu ar pārrāvumiem laikā. Atzīstos, ka ilgu laiku biju slinka lai aktīvi rīkotos un varbūt sevi mierināju ar aizņemtību. Laikam beidzot tas bezjēdzības mērs ir pilns un aicinu piebiedroties aktīvai rīcībai tos, kas ir līdzīgās domās.
Atgādinu, ka IZZI interneta pieslēguma apkalpošanas līgumā ir paredzēts tehniskais serviss bojājuma novēršanai 2 dienu laikā pēc informācijas sniegšanas operatoram.
Sākotnēji bija vienkārši, pazūd interneta signāls modējumā, sazvani operatoru, noskaidro iemeslu, izproti situāciju un vai nu tev palīdz pašu spēkiem tikt galā, vai nu pasaka iespējamo signāla pieslēgšanās laiku. Nekad tas nebija ilgāk par 2 dienām, jo zināju, ka IZZI com ir viena kvartāla attālumā. Šo priekšrocību baudīju vairāk kā 6 gadus. Mainījās uzņēmuma nosaukums, mainījās attieksme pret klientu un pakalpojumu.
Ar laiku internets vakara stundās pazuda biežāk, jo strauji palielinājās abonentu skaits un laikam vajadzēja tīkla konfigurāciju. Likās, ka pakalpojuma kvalitāte pasliktinās, bet bija vismaz informācija par nākotnes uzlabojumu.
Vēl pēc kāda laiciņa, operatora vietā parādījās automātiskais atbildētājs, kas reģistrēja mutisko sūdzību un pieklājīga frāze apgalvoja, ka ar jums sazināsies. Tehnisko problēmu novēršanas laiks palielinājās jau līdz 5 dienā, situācija ar vienmērīgu signāla saņemšanu pasliktinājās. Nu jau visa ģimene iemācīta kā restartēt modējumu, lai gadījumā ja signāls pazūd un pēc pāris stundām parādās ir iespēja to lietot bojājumu nemaz nepiesakot, jo sazvanīt operatoru brīvdienās ir liels notikums. Dažreiz signāls pazuda uz vairākām dienā, kā pazuda, tā atradās. Vairākas tādas signāla pārtraukuma dienas bija jūlijā un augustā. Līgumā nekas nemainījās attiecībā par tehniskās palīdzības nodrošinājumu laiku, arī apmaksas pārrēķini no IZZI netika ne vienreiz pielietoti, kaut gan laikam tas būtu tikai ētiski. Ja nenodrošini pakalpojumu, tad neņem maksu par to vai veic attiecīgo pārrēķinu nākošā mēnesī par radītajām neērtībām klientam.
IZZI vēlas pretenziju rakstiskā veidā, bet ja klients to ir reģistrējis telefoniskā, ierakstītā sarunā, nosaucot līguma abonenta kodu vai adresi un operators reģistrē iespējamo tehniskās palīdzības sniegšanas dienu, tad taču IZZI ir visa informācija par pakalpojumu, gan bojājuma pieteikšanas termiņš, gan novēršanas laiks, gan iemesls. Varbūt IZZI nav iekšējā informācijas un vadības procesu vadība?
Pēdējā interneta signāla pazušana bija 26 novembrī. 27. līdz vakaram neatjaunojās. 28 un 29 novembrī IZZI bojājumu pieteikt nebija iespējas, jo atkal bija automātiskais atbildētājs, kas šoreiz atkārtoja, ka visi operatori ir aizņemti, lūdzu, pārzvaniet pēc 3 minūtēm. 30 novembra rītā operators tehniskās palīdzības iespējamo tuvāko laikā jau solīja kā 10. decembri, līgumā man joprojām ir punkts par IZZI spēju nodrošināt to 2 dienu laikā. Pret maniem atkārtoti izteiktajām pretenzijām operatoram, kas it kā tiek kompānijas darbības uzlabošanai tiek ierakstītas, man piedāvāja pretenziju uzrakstīt. Nav rakstiskā pretenzija, nav klientu iebildumu, šī attieksme laikam ir IZZI kompānijas jaunā vizītkarte, šī ir SIA IZZI faktiskā darbība līguma saistību izpildē un izpratne par klientu.
Es sekoju IZZI atkārtotam operatora aicinājumam izteikt savu pretenziju rakstiskā veidā un aicinu arī pārējos neapmierinātos IZZI klientus to darīt.
Piebiedrojieties aicinājumam un izteiksim IZZI pretenzijas rakstiskā veidā interneta publiskā telpā, varbūt tas ātrāk ietekmēs kompānijas darbību.
Komentāri (8)
Jebkurā valstī katrs iesniegums tiek uzsvērts ka pašrocīgi ir jādatē un jāparaksta.
Jo pēc balss nevar identificēt ka tieši tu esi to ierunājusi.
Man jau liekas, ka esi kaads konkurents, kas nomelno izzi firmu.Es lietoju izzi un esmu apmierinaats
*Skaties bezmaksas jauno DIGITĀLO TV savā datorā, neizmantojot internetu.
*Virzemes DIGITĀLĀS TV USB modēma uzstādīšana uz jūsu portatīvā datora vai stacionārā mājas datora,
speciālas programmas instalēšana un BEZMAKSAS TV kanālu
(LTV-1, LTV-7, LNT, TV-3, TV-5)noregulēšana uz datora.
*Konsultācijas par Virszemes Digitālo TV.
*Uzstādīsim jauno DIGITĀLĀS TV dekoderi arī uz Jūsu televizora. *Noregulēsim/pielāgosim esošo TV antenu.
*Tālr: 26262215
Nekad neizpratīšu vienu, visi vienmēr sūdzās, tas nav labi, tas nav labi...un tādā garā!Kāpēc cilvēks, tad, kad viņam viss ir labi, neko labu nepasaka????kāpēc neraksta pateicības vēstules, ka viss ir super???
redz tikai visu to, kas sagādā ne tik lielu prieku!
P.S Novēlu jaukus svētkus un vairāk pozitīvu domu! :)
Ļaudis! neņemiet IZZI! Nevienam neiesaku! Rīgas centrā kvalitāte kā dziļos pāķos, ātrums tāds, ka parastais pastnieks nogādā atrāk nekā iepējams ko nosūtīt ko pa e-pastu!
Mēsls!
Nu tad raksti vēstules :D, būs ātrāk :D
Nav svarīgi, kas jums rakstīts līgumā!
Svarīgi ir tas, ka IZZI nodrošinātais pieslēgums ir viens no vissliktākajiem Latvijā!
Risinājums nav!! rakstīt jums kaut kādas sūdzību vēstules, jo uz tām tiks saņemta salda, universāla veida atbilde par to, cik šausmīgi nopietni IZZI strādā pie pakalpojumu un aparatūras uzlabošanas! Reālie fakti un pieredze pierāda, ka ITIN NEKAS gadu garumā nav uzlabojies!!!
Risinājums ir atteikties no jūsu pakalpojumiem un izmantot kāda cita uzņēmuma pakalpojumus - tāda uzņēmuma pakalpojumus, kuram kaut NEDAUDZ rūp pakalpojuma kvalitāte, nevis naudas raušana!
Biju Izzi klients. vairs neesmu un nemaz nedomaju pie viņiem atgriesties. kvalitates nekadas, muzigie sakaru un interneta parravumi, zvanot un skaidrojoties dzirdamas jau iekaltas frazes- " mums uzradas ka viss ir kartiba, tā kā vaina jamekle pie Jums". Reiz pat intenets pazuda uz 2 ar pus nedelam, baroja ar solijumiem ka atbrauks meistars un ta dienu no dienas. finala kad mers bija pilns, atlavas man pateikt ka nekadas sudzibas no manim neesot bijusas un ka redzams monitora, tad tehnisku problemu neesot- vot sadi vardi dzirdami klausule regulari, bet maksu par pakalpojumu gan maak prasiit un pamatot. tas nav to verts lai ar viniem ķēpātos, ir arī citi kas piedava to pasu.