Īrijas vēstniecība Latvijā - Klientu apkalpošana
28.07.2014., plkst. 14:42 zvanīju uz Īrijas vēstniecību Latvijā, lai noskaidrotu interesējošus jautājumus par pases derīguma termiņu.
Apkalpojošā "speciāliste" atbildēja nelaipni un neiecietīgi.
Radās iespaids, ka viņa būtu pret savu gribu nosēdināta un piespiesta atbildēt uz telefona zvaniem.
Var jau būt, ka piezvanīju neīstā brīdī (tieši šodien nenormāli slikts garastāvoklis + ārā liels karstums utt.), taču uzskatu, ka no apkalpojošā sfērā strādājošiem šāda attieksme ir nepieņemama.
Konkrētajai konsultantei iesaku padomāt par savu piemērotību šim darbam.
Komentāri (3)
Cik es zinu, tad šādos jautājumus, par kādu atsevišķu dokumentu, parasti labāk spēs atbildēt konkrētā dokumenta izsniedzējiestāde, tā konkrētajā gadījumā nav nekāda vēstniecība, bet gan drīzāk pilsonības un migrācijas lietu pārvalde. Vēstniecībām gar to tavu pasi ir maza daļa, vismaz pat nozaudēšanas gadījumā tevi dzīs uz konsulātiem, nevis kāda vēstniecība tur ko palīdzēs.
Pieļauju, ka konkrētas atbildes tonis bieži vien ir atkarīgs tieši no tādiem kā tu, kas zvana šurpu turpu uz iestādēm, kuras pat nav saistītas ar tavu problēmu, tādejādi kaut kādai 3.personai pēkšņi jāzin par taviem pases termiņiem, lai gan pieļauju, ka tādi indivīdi ir ne tikai viens vien.
Jums nav taisnība. Pirms zvanīju uz vēstniecību, zvanīju uz PLMP. Viņi atbildēja, ka tas nav viņu kompetencē un, lai noskaidrotu manis interesējošos jautājumus man ir jāgriežas pie Īrijas vēstniecības.
Šķiet, ka god. tadumtss un cien.konsultante no Īrijas vēstniecības Latvijā ir vienādi nespējīgi profesionālam darbam apkalpošanas sfērā.