Instrumenti 24 - Ļoti slikts serviss, pasūtījuma nepildīšana
Serviss kā padomju laikos un preci tā arī nesaņēmu. Preci pasūtīju internetā. Pēc vairāk kā nedēļas zvanīju, jo tā arī neviens nebija atbildējis vai informējis par pasūtījuma izpildes gaitu. Lieki piebilst, ka prece bija apmaksāta. Piezvanot izrādījās, ka mans pasūtījums ir palicis neievērost (tieši darbinieka vārdi) . Vīnš pārbaudīs un informēs mani. Ok, gaidu. Vēl apmēram pēc nedēļas zvanu jau otro reizi un šoreiz man pasaka, ka atbildīgā darbinieka nav uz vietas un viņi neko nezinot. Darbinieks atgriezīsies un tad atzvanīs man. Pēc dažām dienām zvanīju atkal, lai painteresētos kad tad man kāds piezvanīs un kaut ko pateiks par pasūtījumu. Darbinieka atkal nav uz vietas un sieviete pie telefona nekā nezina un par citu darbinieku rīcību nevarot atbildēt. Un vispār, viņai nav jāuzklausa mana neapmierinātība par jebko. Viņa nav vainīga. Varbūt atgriezīs naudu, nezina kad, jo viņa neatbild par grāmatvedības darbu. Varbūt atzvanīs. Protams neatzvanīja. Naudu atgrieza, bet no kompānijas puses neviena zvana, informācijas vai atvainošanās. Tāda nihilistiska attieksme. Kompānijai, kurai pilnīgi vienalga viss!
Pievienot komentāru