AtrisinātaInCredit Group - Soda nauda ne par ko
InCREDIT ir parādījis nu visu- veicu maksājumu attiecīgajā datuma, par kuru ta jau maksāju komisijas maksu bankai par naudas pārskaitīšanu, ne vini neskatās ne uz to kad maksājums veikts, bet reģistrē maksājumu kad tad ienāk- respektīvi, samaksāju naudu piektdienā un viss laikā ka vajag, vini jau saņem pirmdien un es ka klients esmu vainīgs, ka starp Swedbank un SEB bankas kontiem nauda nenonāk tai paša dienā. Lidz ar to skatos, ka par šīm brīvdienām un lidz pirmdienai man ir uzlikta soda nauda! Burvīgi! Uz ko viņi atbild - ka viņi vainīgi nav un es esmu vainīga beigu beigas... super kompānija. Neiesaku un dzīve nekad vairs ar šitādiem " muļķiem" neielaidīšos. Sanāk maksājuma uzdevuma datumam - šai kompānijai nav vērtības. Uzskatu, ka ta nedrīkst būt. Soda nauda ir nepamatoti piemērota! ?
Uzņēmuma InCredit Group pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Diemžēl ar to nevar ne ko izdarīt, jo - ja uzmanīgi izlasīsiet savu līgumu, ir viens punkt kur skaidri noteikts, ka par samaksas dienu ir uzskatīta diena, kad nauda tiks ieskaitīta kontā. Līdz ar ja, pieņemsim jūs iemaksājāt bet starpā uzņēmums sāka streikot un neveic darbības, un izpilda pasūtījumu (pārskaitīt naudu) tikai pēc mēneša, tad pa mēnesi samaksāsiet soda procentus. Pēc tām varat rakstīt pretenzijas un vērsties tiesās, bet jau pret uzdevuma veicēju, nevis pret naudas saņēmēju - jūsu gadījumā līgumslēdzēju pusi.