AtrisinātaInCredit Group - Neadekvāta un neprofesionāla attieksme.
Uz jautājumiem ir neprofesionāla, neadekvāta, agresīva rīcība!
Tika pārmests, ka esmu ņēmis kredītu, ka nedzirdu sarunā par atlikušo summu 100 eur, taču pirms nedēļas zvanot, 2 x pārprasot konkrētu naudas summu, uzrakstot uz lapas, veicot maksājumu - man tiek minēts 2 ciparu skaitlis!
Pie telefona - agresīva runa, pazemošana.. Tagad maksāju 3 ciparu skaitli, jo ir uzkrājies sods!
Varētu padomāt, ka cilvēks aiz laba prāta paņem kredītu, lai iegūtu īpašumā dažas lietas.
Varbūt vajag padomāt, ko sēdināt pie telefoniem, nevis draudzenes meitas māsīcu, bet profesionālus un korektus cilvēkus?
Līmenis ar mīnusa zīmi!
Kauns!
Uzņēmuma InCredit Group pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Uzliec mīksto un gaidi, kad viņi sniegs tiesā. Tev tur piespriedīs atmaksas termiņu, labāku nekā no incredit group. Jebkurā gadījumā tā nav arī viņu nauda, bet no centrālā valūtu fonda, izdrukāts papīrs. Bet tādi losīši kā tu atmaksā to naudu no savas grūti vai viegli nopelnītās naudas.
Es ieteiktu ar šīm iestādēm, veikt komunikāciju tikai un vienīgi rakstiskā veidā, un ciparus arī precizēt rakstiskā veidā, nevis pa telefonu. Es Jūsu vietā uzrakstītu vēstuli, ar konkretizējošiem jautājumiem. Aptuveni tā, lūdzu atsūtiet man , manus veiktos maksājumus- apgrozījumu, aprēķinātos soda procentus (saskaņā ar civillik. ir robeža, cik daudz drīkst rēķināt un ne vairāk). un cik ir atlicis samaksāt. viņiem šāda izziņa ir jums jāsniedz,tabula, kur var redzēt, cik ņemts, cik atmaksāts , cik atlicis uttt.