Inch2 - Patērētāja maldināšana
Laba diena visiem iNCH2 apavu faniem!
Gribēju padalīties ar ne visai patīkamu starpgadījumu INCH2 apavu iegādes procesā, kas īsti godu nedara uzņēmumam.
Uzreiz varu pateikt, ka man ļoti patīk piedāvātie apavi, un garderobē ir gan zābaku pāris, gan kurpes. Ar apavu kvalitāti viss lieliski, bet vislielākā problēma (jau otro reizi) ir tieši ar piegādes termiņiem.
Un tātad mazliet par faktiem - pasūtīju zābakus 10.02.2018. Sāksim ar to, ka zābaki bija brīvi pieejami nopirkšanai internetveikalā (nebija kā OUT OF STOCK). Veicu apmaksu ar kredītkarti, tik tālu viss ok. Atnāca epasts no pārdevēja, ka zābaki TIKS izgatavoti un lai es gaidu. Nu jāpiezīmē, ka mājas lapā nav nekas minēts par to, ka apavi nav uz vietas un ka tos vēl tikai izgatavos. Bet tā kā jau vienus zābakus biju pirms tam sūtijusi, tad tas mani daudz nepārsteidza. Tālāk sekoja interesantākais. Pagāja mēnesis, bet zābaki kā nebija tā nebija. Tad atnāca epasts no pārdevēja, ka jādodas pakaļ zābakiem. Aizbraucu, izrādās- kļūda. Esot kas sajaukts un zābaki vēl neesot atsūtīti. Atkal pieņēmu kārtējo atvainošanos. Turpinājumā pienāca aprīlis. Nu principā- zābaki vairs nav nepieciešami, jo sezona jau nomainījusies. Zvanīju kārtējo reisi uz Kontaktu centru. Sekoja info, ka zābaki būs aprīļa pirmajā nedēļā. Pienāca aprīļa otrā nedēļa (ārā plus 15 gaisa temperatūra), saņēmos un kārtējo reizi aizbraucu uz show roomu. Izteicu savu reālo neapmierinātību, uz ko darbiniece piedāvāja tādus pašus zābakus, tikai par vienu izmēru mazākus. Nu tā kā man viņi nederēja, tad tika piedāvāts, lai ņemu kādus citus apavus. Šādu piedāvājumu noraidīju, jo mani interesēja konkrēti manis izvēlētais modelis. Uz jautājumu, kad tikšu pie saviem zābakiem, kuri tika pasūtīti vairāk kā divus mēnešus atpakaļ, atbilde bija- pēc nedēļas ienāk krava (16.04.). Tātad- vēl nedēļa, un tad vēl nedēļa, kamēr tiks pārbaudīti un man kāds no Kontaktu centra piezvanīs. Tātad pēc precīzāka aprēķina - orientējoši 23 aprīlis (protams, tas ir bez garantijas, ka tiešām apavi būs). Pienāca 29 aprīlis, kad kārtējo reisi zvanīju ar jautājumu par saviem zābakiem. Nu jau bija viss cerīgi, zābaki esot un var piegādāt. Tā kā es nebiju svētku brīvdienās LV, tad lūdzu tos piegādāt pēc brīvdienām, proti 07.05. Saņēmu apstiprinājumu, ka obligāti tie tiks piegādāti. Tā kā ne 07,ne 08 maijā nebija nekāda info no kompānijas, zvanīju 08.05. atkal. Pēc kārtējiem identifikācijas jautājumiem, tika apsolīts, ka šovakar zābaki būs nogādāti pēc noteiktās adreses. Diemžēl arī tas netika izpildīts. Šobrīd ir jau konkrēti pagājuši trīs mēneši epopejai ar šiem nelaimīgajiem zābakiem, un nav ne zābaku, ne informācijas, kas vispār notiek .
Diemžēl jāsecina - menedžments un apkalpojoša personāla rīcība ir zem katras kritikas. Domāju, ka arī Valsts Valodas centram būtu par ko padomāt, jo visa komunikacija tiek nosūtīta ne valsts valodā.
Sausais atlikums- viennozīmīgi šos zābakus varēšu vilkt tikai rudenī. Un ir galīgi neloģiski nopirkt zābakus, kuri ir Stokā, bet saņemt pēc trim mēnešiem.
Visu cieņu uzņēmuma īpašniekiem, investoriem, Kontaktu centra darbiniekiem un Show room pārdevējiem, bet man rodas pamatotas aizdomas, ka pārdevējs veic apavu pasūtījumu četras reizes gadā- sagaida, kad tiek veikta apmaksa par lielu daudzumu/partiju, un tad veic pasūtījumu Itāļu rūpnīcā. Katram uzņēmējam, protams, ir savs darbības Biznesa modelis (un tas ir pareizi), bet vai nebūtu arī pareizi, ka gala patērētājs būtu informēts, ka veicot apavu pasūtījumu un saņemot apavus - ir paspējusi nomainīties gan sezona, gan mode!
Komentāri (7)
Pilnigi piekrītu Kristīnei. Man tieši tāds pats variants bija - pasutīju kurpes kas tika piegādātas vairāk kā 3 menešus!
Viniem nekas nav gatavs - viss tiek pasutīts/ražots tikai pec tam kad samaksā, tāpec ari jāgaida. Un apavi tiek ražoti Portugāle, nevis Italijā...
Menedžements tiešām ir galīgi slikts un pat neatbild uz emailiem vai zvaniem. Iesaku nelietot šo kompāniju.
Arī es neko labu par komunikāciju nevaru teikt. Šobrīd ir jau pagājuši 2 mēneši, kopš veicu pasūtījumu. Sākotnēji rakstīja, ka 3 ned.laikā apavi būs pie manis. Pēc 3 ned. rakstu epastu, saņemu atbildi, ka apavi būs 29.06.,tanī datumā atkal rakstu, kur ir mani apavi?Atbilde ir, ka apavi būs 09.07., vakar aizsūtīju epastu, un tagad jau atbilde ir , ka apavi būs 20.07.!Mājas lapas noteikumos it kā ir minēts, ka izgatavošana var ilgt līdz 8 ned., bet kāpēc tad tiek regulāri melots un pārlikti datumi. Kā arī 8 ned. jau ir pagājušas! Ceru vismaz, ka kvalitāte būs ok. Kā arī visi, kas ir gatavi gaidīt ilgi, droši var sūtīt šos apavus, bet mani šī attieksme neapmierina.
Papildinu savu pieredzi un iznākumu.Pēc regulāras uzņēmuma tramdīšanas,savus apavus saņēmu 27.07.(tātad gaidīju vairāk kā 2 mēnešus).Saņēmu pat ne tos,kurus bijus sūtījusi(bet ar savu akceptu,jo citus ātrāk viņi man nevarēja piedāvāt).Pieredze ar kvalitāti...pēc vienas dienas nēsāšanas,man tie saplīsa(pasūtīju sandales).Tad sākās neveiksmīga pieredze ar atgriešanu.Viņi piedāvāja,lai pati nesu kurpniekam,utt.Es uzstāju uz to,lai man vietā tiktu samainīti jauni apavi.Tā arī izdarīja.Bet pēc nepilna mēneša(katru dienu pat tos nenēsāju),arī tie saplīsa.Pieprasīju atpakaļ naudu.Nepilnu 10 dienu laikā to arī atsūtīja.Tāda diemžēl ir mana pieredze.Lai arī cik ļoti vizuāli man šie apavi patika un patīk,noteikti tā bija pēdējā reize,kad tos iegādājos.Bet prieks,ja kādam ir paveicies ar šo uzņēmumu un apaviem.
Arī es pasūtīju apavus maija pirmajos datumos, nekur nebija minēts, ka apavi būtu "out of stock" vai tml. Datumi tika nemitīgi pārlikti, solījumi...atka solījumi... Finalā tā arī joprojām septembra vidū savus apavus nebiju sagaidījusi( 4 mēnešus!), līdz ar ko lūdzu askaitīt manu naudu atpakaļ, ko solījās izdarīt, taču gaidu to vēl šodien!
Komunikācija uz e-pastu notiek angļu valodā, telefonu nekad neceļ, kas tas par līmeni?!
Esmu vienkārši šokā par šādu attieksmi pret klientiem un nekad nevienam neiesaku iegādāties INCH2 apavus. Tāda sajūta, ka vienkārši krāpj pircējus.
Pasūtīju 3. septembrī, pēc 10 nedēlam, kad kurpes vēl nebija gatavi prasīju refund, jo palika auksts. Tagad ir decembris, joprojām naudu man neviens neatgrieza un tas ir vairāk par 200 eiro...
Nu labi, ka Jums taa vis beidzaas! Es nedabuju ne zabakus, ne naudu atpakall!
Labdien!
Man arī slikta pieredze ar INCH2... trīs reizes solīja apavus piegādāt pēc 2 mēnešiem... paliku ļoti nikna un rakstīju epastu lai atdod naudu. INCH2 paši nevarot naudu atpakaļ atskaitīt (interesanti - kāpēc?), lai griežos savā bankā ar lūgumu atgriezt naudu par neizpildītu pasūtījumu. Saņēmos, atradu īsto vietu kur un kā iesniegt pieprasījumu bankā, par laimi, izskatījusi manu iesniegumu banka naudu atpakaļ ieskaitīja. no pasūtīšanas līdz naudas atgriešanai pgāja 8 mēneši... INCH2 noteikti neiesaku