IKI - IKI pasīvais rekets
Pastāstīšu par legālu izspiešanas shēmu IKI veikalā, varbūt kādam citam tirgotājam tā noder.
Tātad ieejot ar savu 4 gadīgo bērnu veikalā, lai salasītu iknedēļas pārtikas grozu, protams, nav iespējam nepaiet garām rotaļlietu stendam, jo tas atrodas ceļā uz 1. nepieciešamības precēm. Protams, bērns apstājas un izvēlas kādu no rotaļlietām, kas nevienam no mums nebija plānots. Izvēle krita uz apšaubāmas kvalitātes bieži tv reklāmās redzētu monstrīga izskata plastmasas izstrādājumu ar cenas uzlīmi 4, 49 Ls. Mēģināju puiku atrunāt, ka manta ir dārga, vērtība nav tuvu atbilstoša cenai, labāk pakrājam un nopērkam vērtīgāku mantu un tml. Grūtā saruna ilga apmēram 5 min., bet vēlēšanās to iegūt bija tik liela, ka tomēr tiek panākta vienošanās, ka es to sū... nopirkšu ar norunu par labāku uzvedību, dalīšanos ar brāli u.c. Domāju standarta situācija daudziem vecākiem. Pieejot pie kases bērns nu jau jauniegūto mantu man iedod, lai es varētu veikt tikai man vajadzīgās darbības pie kases, un otrā pusē ar spīdošām acīm un nepacietību gaida kad es to tūlīt atdošu atpakaļ. Bet kas tad tas.. kasiere paziņo ka mūsu darījuma objekta cena ir nevis 4.49 bet 5.99 Ls, paskaidrojot sistēmā ir ievadīts savādāk, ka cenas uzlīme pa 4, 49 ir tikai uzlīme, tā nav kļūda un daudzām precēm tā ir utt. respektīvi jāpieņem tūlītējs lēmums ņemu vai nē. 5 sekunžu laikā izvērtējot ieguldīto laiku darījumā, to ka atteikšanās gadījumā, veikalu pametīsim vilšanās, raudāšanas utt noskaņā, papildus 1, 50 Ls piekrītu, jo tanī brīdi tas ir izdevīgi arī man. Lielāka starpība, piemēram, 3 ls, visticamāk mudinātu no tā sū.. attiekties, bet par papildus 1, 50 nopirkt mieru, laimīgu vakaru u.c. ir ok. Kopumā varbūt sīkums, bet shēma darbojas lieliski.
Komentāri (7)
Kļūdas sistēmās mēdz gadīties, tomēr saukt to par reketu nevar, jo tā nav veikala vaina, ka nejēdz savu bērnu audzināt bez uzpirkšanas!
Dalbajob Anonimus no IKI! Veikals ir pilnīgi atbildīgs par preces cenas pareizumu, skaidrs???
Martins, iesaku ar uzlīmi no rotaļlietas un kases čeku griezties Patērētāju aizsardzības centrā ar iesniegumu, šitos leišu kāsējus vajag DRĀZT un tā riktīgi ar pilnu sparu!
He vēl viens vecāks kurš gan jau ka nejēdz savu bērnu audzināt, tik vainot visu pasauli māk! Pie kases noskaidrojot patieso cenu, neviens ar varu nelika pirkt! Protams, ja runa ietu tikai par cenu, tad izskatās te pēc negodīgas komercprakses, tomēr visa sūdzība vairāk ir par nespēju bērnu izaudzināt bez "uzpirkšanas" taktikas! Tā ka atslābsti!
Cienījamais Anonimus! Runa nav par bērnu audzināšanu, bet veikala negodīgu rīcību pret klientiem.Bērnus katrs audzina kā grib un prot, bet vecākus apkrāpt veikals nedrīkst.Pēc likuma ir tā, kā iepriekšējais komentētājs teica-veikals atbild par preces cenas pareizumu.Kā veikals segs starpību, nav klienta problēma!IKI tīklā tādas situācijas ir ikdienišķa lieta, tas tiek darīts apzināti, jo zina, ka klientam ir vieglāk samierināties, kā taisnību aizstāvēt.
Newajag bernus lidz besamania izlaist! Un otrkart, cenas biezi mainas weikala, warbut wel!
iki un maximas - lielākie miskastnieki pie mums !
vajadzeja pateikt, ka perkat to su.. atseviski no pareja pirkuma, tad samaksat uz preces noradito cenu un doties prom. ja apsardze meginatu ko iebilst, tad jau varetu IKIsnjiku tiesa iesudzet par krapshanu un izspieshanu. nav pirceja problema, ka darbinieki nejedz laika cenas nomainit.