IKI - Apkalpošana
Man ir 2 jautājumi, droši vien, IKI vadībai, bet saprotu, ka šeit man uz viņiem neatbildēs! :) Tādēļ vienkārši padalīšos ar neapmierinātību.
1) Vai tiešām nav iespējams pieņemt darbā vēl vismaz pāris pārdevējus??? Uz visu sveramo produkciju (konditorija, kulinārija, gaļas nodaļa un zivju nodaļa) strādā viens pārdevējs!!! Man vajag zivi nosvērt, gaidu 10 min kamēr pārdevēja apkalpo cilvēkus otrā nodaļas galā, tad skrien pie manis, nopērku zivi...taču lai nopirktu vēl, piem., gaļu jāgaida vēl 10 min... Īsāk sakot - TAS NAV NORMĀLI!!! Vienmēr garas rindas un vienmēr neapmierināti klienti pie šīm letēm!!!
2) Kāpēc VISS personāls runā tikai krieviski??? Es nesaku, ka viņi VISPĀR nerunā latviski, bet apkalpošana krievu valodā, ir standarts šajā veikalā!!! Man nav nekas pret krievu valodu kā tādu - es ļoti labi saprotu un arī brīvi runāju, bet es nesaprotu kāpēc mani Latvijā neapkalpo valsts valodā??????
Komentāri (3)
Neejiet vairāk uz šo veikalu
Пирог плохой, хозяйка плохая, котлеты явно из конины, не люблю я ваши именины !
dari kā es- stāvu rindā un kad mani apkalpo- izvazāju viņu gan pa kulinārijas, gan desu, gan gaļas nodaļu...es rindu atstāvēju!