IKEA - Slikts serviss
Piektdienā aizbraucam ar mammu nopirkt mēbeles istabai. Visu izvēlējāmies, nofočejam visus kodus ar daudzumu un devāmies pie info, lai paņemt rēķinu. Kad paskatījos rēķina, pamanīju, ka skapīm nav viens durvis. Aizgāju atpakaļ, paprasīja visu pārbaudīt, lai visas preces bija. Apmaksāja milzīgu rēķinu, kur samaksājām par piegādi un par pakalpojumiem (30€) . Pirmdien mums atnāca piegāde ar mēbelēm un tikai tad, kad sākam taisīt gultu pamanījām, ka nav viena režģi. Otrdien atbrauci uz ikea, pateicu, ka jūsu pārdevējs pievienoja tikai vienu režģi, kad koda bija rakstītas divas, un pateicu, ka es maksāju tādas naudas ne par to, lai pati braukt atpakaļ un vēl pirkt kādus materiālus (viņi nav viegli) . Beigās viņi atvainojas, bet pašai vajadzēja braukt ar to milzīgu režģi mājās.
Komentāri (3)
Es nezinaju ka Ikea sevi pārdevēja par jokuzīmes.Lv
Cilveeks sajaucis kko, vai rakstiijis suudziibu par abiem uznjeemumiem :D
Šī nemaz nav sūdzība! Tikai pateicība. Vakar un šodien iepirkos ikea. Izgāju cauri zālei, nogaršoju slavenās gaļas bumbiņas, garšīgi un lēti. Un devos uz izeju, nonācu bistro, vakar un šodien pie kasēm superīgas meitenes. Pieklājīgas, darbu dara ātri un kvalitatīvi. Hot dogs par 30 centiem super! Paldies vakardienas un šodienas kolektīvam bistro!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību