IKEA - Slikts servis, slikta kvalitāte
Saņemu plauktu 3 janvārī, atveru un redzu ka konstrukcija bojāta, uzrakstīju uzreiz ē-pastu (aprakstīju problēmu un nosūtīju kopā ar bildēm) . Saņemu atbildi ka bildes nav redzams bojājums un vajadzētu vēlreiz atsūtīt bildes un detalizētāk aprakstīt kāda ir problēma. Aizsūtīju vēstuli vēlreiz kur pievienoju instrukciju un vairāk bildes. Saņemu atbildi ka prece būs apmainītā uz jauno plauktu, ilgi gaidīju un tomēr viņi atveda jauno plauktu un paņēma mane bojāto plauktu. Atveru jauno plauktu un atkal ir bojāta plaukta, man liekas ka visa partija viņiem bojāta... Uzrakstīju vēlreiz, gaidīju igli atbildi, zvanīju 5 reizes, vienmēr operators apsolīja ka risinās manu problēmu un nekas nebija. Pēc tam atbildēja operators caur e-pastu un atsūtīja formu, lai es varētu atgriezt naudas, es aizpildīju, atsūtīju un atkal gaidu. Neviens neko neraksta. Vakar zvanīja kāds no operatoriem un pajautāja vai ir risināta mana problēma, es pateicu ka nekas nav risināts un es gaidu kad būs atgriezti naudas, un atkal klusums...
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām, ko radīja neprecīzi sniegtā informācija un ilgais atbildes gaidīšanas laiks tiešajā un attālinātajā komunikācijā. Katru aizrādījumu par preču kvalitāti uztveram nopietni, un pieredzētā situācija noteikti nav mūsu standarta prakse. Kā sazinājāmies tiešajā komunikācijā, esam nodrošinājuši summas atgriešanu pilnā apmērā, un turpināsim strādāt pie klientu apkalpošanas un iepirkšanās pieredzes pilnveides.
Ar cieņu
IKEA Latvija komanda
Komentāri (1)
Pārdevējs atdeva naudu .Tomēr process - pazaudētais laiks.