IKEA - Slikts garantijas serviss
Nopirkām plīts virsmu OTROLIG. Uzstādījām pēc pāris mēnešiem. Elektronika gļukoja, tad vedām atpakaļ uz IKEA. IKEA servisā neņem, jo jau vairāk kā 90 dienas un ir lietota, bet sūta uz servisa centriem. Iedeva Electrolux servisa lapu. Aozvedām uz servisu tie met atpakaļ, jo neesot electrolux...
Labdien!
Atvainojamies par komunikācijas kļūdu, kas kalpojusi par iemeslu neskaidrībai.
IKEA ierasti ir ilgākas garantijas nekā tas ir vairumam sadzīves tehnikas tirgotāju – lielākajai daļai mūsu tehnikas ir 5 gadu garantija. Tiesa gan mēs paši neidentificējam preces bojājumus un arī neveicam remontu, tāpēc produkciju nevaram pieņemt veikalā. Šo atbalstu nodrošina sadarbības partneri Electrolux vai Whirlpool. Šajā gadījumā esam kļūdījušies un nosūtījuši Jūs pie Electrolux, lai gan preci apkalpo Whirlpool.
Lūdzam Jūs sazināties ar Whirlpool oficiālo pārstāvi Latvijā pa tālruni 67461380, vai rakstot e-pastu uz [email protected], un preci apskatīs. Ja tā nebūs remontējama, mēs noteikti izsniegsim jaunu. Neskaidrību gadījumā vienmēr var vērsties mūsu Klientu apkalpošanas nodaļā rakstot e-pastu uz [email protected] vai pa tālruni 63301000 (darbdienās plkst. 09.00–20.00).
Vēlam jauku dienu!
Ar cieņu
IKEA Latvija komanda
Komentāri (1)
Droši vien komunikācijas erors, negribas ticēt ka IKEA tā notiek. Rakstiet prasījuma pieteikumu pārdevējam, prasiet novērst defektu vai veikt maiņu. Ja prece sver virs 10 kg, tad pārdevējam jānodrošina transportēšana, ja zem- tad paši. Lai viņi norāda precīzi kurā servisā Jums jāgriežas. Serviss veiks diagnostiku, ja precei bojājums atklājas pirmajos 6 mēnešos, var uzskatīt ka tas jau bijis no ražotāja, izņemot gadījumu, kad esat nepareizi veicis saslēgumu. Būtībā pārdevējam jāuzņemas atbildība un jānodrošina Jums servisa pakalpojums, ja viņi nevar nosaukt Jums konkrētu servisu, tad Jums ir tiesības ar prasījuma pieteikumu un preci atstāt pie viņiem, nav jāskraida pa pasaui un pašam jāmeklē serviss. Atbilde viņiem jāsniedz 15 dienu laikā- rakstiski.