IKEA - Serviss attieksme
Labdien! Diemžēl es ar esmu vīlusies Jūsu veikalā.
Vēlējos iegādāties skapi, bet izrādās viena sastāvdaļa nav un, kad būšot nezinot...
Bet varbūt,tas ir mazākais! Komunikācija no pārdevējiem/konsultantiem ir slikta. Zālē atbild,ka ir,lejā, kur iegādājas preci,bet diemžēl pasaka ka nav un,ka cilvēki jau meklē otro dienu.
Jau pašā sistēmā ir kļūda!
Vilšanās ir to,ka atbraucu no cita rajonā,liels attālums jāveic līdz veikalam un sarunāta mašīna,kas attiecīgi aizvedīs preci,bet nekā...paliekam bez preces.
Labdien!
Paldies, ka atradāt laiku situācijas izklāstam.
Atvainojamies par darbinieku nekonkrētību šajā situācijā. Regulāri īstenojam dažādas apmācības darbiniekiem, kur klientu pieredze ir piemērs apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, tādēļ līdz ar atvainošanos pateicamies par sniegto informāciju.
Vēl pirms veikala apmeklējuma, preču pieejamību ir iespējams pārbaudīt mūsu mājas lapā www.IKEA.lv pie katras preces. Tur ir norādīts vai prece ir noliktavā, vai tomēr nē. Lai uzzinātu par iespējamām piegādēm, iesakām sazināties ar mūsu zvanu centru ( https://www.ikea.lv/lv/page/contactsriga ).
Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda
Pievienot komentāru