www.sudzibas.lv IKEA Serviss attieksme

IKEA - Serviss attieksme

Labdien! Diemžēl es ar esmu vīlusies Jūsu veikalā.
Vēlējos iegādāties skapi, bet izrādās viena sastāvdaļa nav un, kad būšot nezinot...
Bet varbūt,tas ir mazākais! Komunikācija no pārdevējiem/konsultantiem ir slikta. Zālē atbild,ka ir,lejā, kur iegādājas preci,bet diemžēl pasaka ka nav un,ka cilvēki jau meklē otro dienu.
Jau pašā sistēmā ir kļūda!
Vilšanās ir to,ka atbraucu no cita rajonā,liels attālums jāveic līdz veikalam un sarunāta mašīna,kas attiecīgi aizvedīs preci,bet nekā...paliekam bez preces.

04.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 16.03.2020

Labdien!

Paldies, ka atradāt laiku situācijas izklāstam.

Atvainojamies par darbinieku nekonkrētību šajā situācijā. Regulāri īstenojam dažādas apmācības darbiniekiem, kur klientu pieredze ir piemērs apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, tādēļ līdz ar atvainošanos pateicamies par sniegto informāciju.

Vēl pirms veikala apmeklējuma, preču pieejamību ir iespējams pārbaudīt mūsu mājas lapā www.IKEA.lv pie katras preces. Tur ir norādīts vai prece ir noliktavā, vai tomēr nē. Lai uzzinātu par iespējamām piegādēm, iesakām sazināties ar mūsu zvanu centru ( https://www.ikea.lv/lv/page/contactsriga ).

Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes