IKEA - Ikea restorāna datbinueku attieksme!
Es,ikea restorānā, iegādājos ēdienu kuru vēlèjos ēst, bet pie kases man sabojaja garastāvokli kasiere! Tā saka: eu tu, tev karte ir? es vienkārši šokēta aizgāju! Tā ir cūcība! Vel tādā tonī it kā es ar viņu brauktu 15 trolejbusā uz ķrngaragu FUI
Labdien!
Atvainojamies par tik novēlotu atbildi un paužam nožēlu par pieredzēto situāciju, kas noteikti varēja izpalikt. Ar restorāna vadītāju un darbiniekiem izrunājam notikušo un atgādinājām par klientu apkalpošanas nozīmi IKEA.
Ceram, ka nākamais veikala un restorāna apmeklējums būs patīkamāki.
Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda
Komentāri (4)
Nu, karte bija?
Ja viņa Jūs tiešām uzrunāja "eu, tu", tad tas ir ļoti nesmuki. Bet ja tas Jums dramatiski sabojāja apetīti un garastāvokli, tad Jums vajag meklēt psihologa palīdzību, savādāk būs ļoti smagi dzīvē.
Tad karte ir vai nav, ko?
Darbinieki arī pircēja klātbūtnē atļaujas šausmināties par nopirkto ēdamā apjomu, teju nokaunina. Attieksme apmēram tā "Ārprāts kādas rijīgas cūkas." Kāda starpība cik daudz pērk, pārdzevējs nevar zināt situāciju kapēc tik daudz pērk un tā arī nav viņa darīšana. pēc tam kad klients aiziet vai šausmināties, nevis klientam acīs