IKEA - Briesmīgs serviss
Sestdien ar mammu devāmies uz Ikea veikalu, lai nopirktu mēbeles istabai. Kad ieradāmies noliktavas zālē pienācām pie diviem darbiniekiem un jautājām pēc palīdzības, lai tie noceļ smagās kastes (kuras mums sievietēm ir grūti pacelt) . Kā atbildi uz lūgumu saņēmām rupju attieksmi un komentāru, ka tas nav viņu pienākums. Samaksājām par piegādi, kas paredz arī to, ka darbinieki paši sakrāmē kastes no plauktiem. Norādītais pasūtījuma laiks bija no 17.00-21.00. Kā rezultātā, līdz pulkstens 22.00 nekāda zvana par piegādi nebija.
Labdien!
Pateicamies par sniegto informāciju. Piegādei, kas ietver pasūtījuma sagatavošanu ar piegādi, klientiem nav pašiem preces jākomplektē pašapkalpošanās zālē, tik vien kā jāapmaksā pirkums un izvēlētais pakalpojums un var doties baudīt pavasari. Lūdzam mūs atvainot par nekorekto atbildes sniegšanu. Gadījumu pārrunāsim komandā un atgādināsim par apkalpošanu, kādu to vēlamies sniegt saviem klientiem.
Formējot piegādi, Rīgai un tās apkaimei preces lielākoties piegādājam nākamajā dienā klienta izvēlētajā laikā, savukārt piegādes tajā pašā dienā iespējamas tās piesakot rīta stundās. Ceram, ka savu pasūtījumu esat saņēmuši, bet ja ne, lūgums par to mums paziņot, rakstot e-pastu uz [email protected] vai pa tālruni 63301000 (darbdienās plkst. 09.00–20.00).
Vēlam patīkamu dienu!
Ar cieņu
IKEA Latvija komanda
Komentāri (1)
Kāpēc lai Jums būtu vajadzīga palīdzība nocelt dikti smagās kastes, ja jau samaksājāt par piegādi un to, ka visu savāc Jūsu vietā?
Plus, cik atceros, IKEA neeksistē piegāde tajā pašā dienā, tāpēc, uzgaidiet dieniņu, divas, iztīriet austiņas, uzlieciet brilles un viss nokārtosies!