www.sudzibas.lv IK "Glass Solutions" Stikla Risinājumi Naudas izkrāpšana, preces nepiegādāšana

IK "Glass Solutions" Stikla Risinājumi - Naudas izkrāpšana, preces nepiegādāšana

Uzņēmumā Stikla Risinājumi IK "Glass Solutions" veicām pasūtījumu spogulim ar mums vajadzīgiem izmēriem, e- pastā saņēmu visu un informāciju un par visu vienojāmies, par apmaksu, izpildes termiņu un piegādi. Visam bija jābūt gatavam līdz 06.12.2022, kad sazinājos ar Armandu Jubeli, tad sākumā teica neko nezinu par visu, tad lika sazināties ar sievu Laura Jubele, kur sāka taisnoties, par to, kad viss būs, ka viss ir procesā un nedaudz gadījās aizķeršanās, tā sazinos katru reizi viņu noteiktajās dienās, kad viss būs gatavs, bet vēl neesam saņēmuši ne spoguli, ne arī naudu. Pēdējā piegāde, kas tika solīta bija 28.12.2022. Kad mēģināju sazvanīt un noskaidros, kas notiek saņēmu tikai apvainojumus un visas iespējamās rupjības. Kad mēģināju atkārtoti sazināties ar Lauru Jubeli, tad viņa man vairs neatbildēja. Līdz 30.12.2022 vēl bija kādas atbildes un rupjības par to, ka viss būs un pie vainas ir DPD, kurš nebraucot, jo esot pārslogots. Šodien rakstot ziņu 03.01.2023 vairs nav nekādas atbildes uz jautājumiem par piegādi.

Komentāri (7)

Labdien!

Jūsu sūdzība nav pamatota, kā jau ziņojām ,ka kurjers ir pieteikts 21.12 , un mēs nenodrošinām piegādi bet piesakām kurjera pakalpojumu!

Nosūtījām izsekošanas kodu, bet to varēsiet izmantot, tikai ,kad pasūtījums ir izņemts, sekojat līdzi, kad kurjers izņems preci, redzēsiet tālākās darbības.

Paldies!

I Inese Meijere 04.01.2023

Mana sūdziba ir vairāk kā pamatota, jo pasūtījumam bija jau jābūt gatavam jau 06.12.2022, bet kamēr runājām privāti nekādas normāls sarunas nebija, tikai rupjības un atrunas! Kā jau teicu šodien ir 04.01.2023 un spoguli neesmu saņēmusi, tā kā sūdzība ir vairāk kā pamatota!

RAMONA👀 04.01.2023

Šī jau otrā sūdzība pēdējā laikā. Jāsāk domāt, ka nemaz tik nepamatota tā nav.

D Dace Upīte 07.01.2023

Nez vai Jums dzīvē viss iet kā plānots, dažkārt zinot kādi apstākļi valda apkārt, var saskarties ar to, ka viss neijat tik gludi. Šai sūdzību rakstītājai laikam to nesaprast, galvenais ir izgāzt savu žulti. Laura un Armand es Jums ieteiktu ar visiem pierādijumiem, ja šis posts netiks izdzēsts iet uz policiju ar visiem pierādijumiem par neslavas celšanu.

I Inese Meijere 07.01.2023

Par to šeit nav runa, ka nebiju iecietīga vai ko, ja es nebūtu gaidījusi, tad sūdzību būtu jau ielikusi 07.12.2023 nevis 04.01.2023 un ne jau tāpēc visu šo darīju, bet gan, lai saņemtu savu preci vai arī naudas atgriešanu! Pēc vairākiem lūgumiem, zvaniem un visa pārējā, tika ievietota sūdzība, jo uz pēdējā ziņām bija pilnīga ignorēšana no abiem.
Savu preci saņēmu pēc sūdzības ievietošanas 05.01.2023. Un diemžēl neesmu vienīgā, kas par šādu situācija raksta šeit ar šo uzņēmumu!

M Marija87 26.01.2023

Es arī tikko pievienoju sūdzību par šo uzņēmumu...nevar šādi rīkoties..

D DG97 04.05.2023

Tieši tas pats! Naudu atgriež jau ilgāk par 2 nedēļām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes