Honestus - Krāpšana
SiA Honestus veido internetveikalu lapas, kur it kā var pasūtīt elektroniku utml., Klients pasūta ar priekšapmaksu preci. Parastais gaidīšanas laiks it kā esot 5-10 dienas, bet paejot tam laikam nekas nenotiek, vienkārši klusums. Nauda arī netiek atgriezta. Un tikai pēc PTAC iesaistīšanas, sāk notikt kaut kādas darbības, jo iepriekš uz telefona zvaniem vai epastiem neatbild. Naudu atgriež vidēji pusotra mēneša laikā.
Komentāri (4)
Mana pieredze sākās līdzīgi: gaidīšanas laiks 5-10 dienas, pēc kurām nekas nenotiek, uz e-pastiem un zvaniem neatbild. Bet pēc, ja mazliet apbruņojas ar pacietību, tad sazvanīt tomēr izdevās. Kaut kas nebija izdevies ar preces pasūtīšanu no noliktas, un viņi to iepriekšējā dienā jau bija pasūtījuši vēlreiz. Tikai nebija mani informējuši. Un sazvanīt droši vien grūti tāpēc, ka maz cilvēku, kas atbild. Tā ka – apkalpošana klibo, bet elektroniku pasūtīt tiešām var, nevis tikai "it kā", un arī preci var saņemt – pēc otrās pasūtīšanas saņēmu to 5-10 dienu laikā.
Man tas pats. tagad zvanu neceļ.
Pasūtījums LOI/524/24894 par 895.84eur. Nauda ir samaksāta, par preces statusu nav nekādas informācijas. Pagāja jau 9 darba diena. Varēju pagaidīt vēl kādu laiku, ja veikalā atbildētu vismaz uz e-pastu. Telefons izslēgts, e-pasta totāla ignorēšana, mājaslapā izslēgta. Brīdi,kad mājaslapā bija darba kārtībā preci varēja pasūtīt tikai ar priekšapmaksu. Veikals lieto Lietuvas banku. Esmu naudas/laikā zaudējuma.
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!