Home3, TV play home, Viasat - Atbildes nesniegšana

Pirms apmēram 2 mēnešiem nolēmu pārtraukt izmantot home3 (tv play home, viasat) pakalpojumus. Sazinoties ar līgumu daļas speciālisti, tiku nopratināts, kāpec? Uz kurieni? Negribot atklāt šo informāciju neko neatbildēju, vien pasakot ka tie ir vairāk kā 100 kanāli par 11 eiro. Sekoja manis apvainošana, ka es izmantoju nelegālu televīziju. Sakarā ar doto faktu biju sašutis un sūdzējos home3 (tv play home, viasat) vadībai, prasot veikt dotās operatores darbību izvērtējumu, un par pieņemtiem lēmumiem painformēt mani. Pagājuši ir gandrīz 2 mēneši, taču atbilde nav sniegta. Gribu vērst uzmanību, ka man ir oficiāla tv, ar līgumu, kur ir norādītas raidīšanas tiesību atļauju nr.
Gribu brīdināt potenciālos home3 klientus, iepazīties ar sūdzības.lv piejamo informāciju arī par tv play home un viasat, jo visi šie uzņēmumi ir viens un tas pats.
Paldies!

G

Komentāri (2)

P parlegalusaturu 03.01.2020

Pagaidām pret šo kompāniju man nav nekādu iebildumi, arī klientu apkalpošana vienmēr ir bijusi augstākajā līmenī, ja ir bijis kaut kas neskaidrs vienmēr atrisina, viasat laikos bija tādas problēmas bieži.
bet šobrīd apkalpošana ir augstākajā līmenī!

A Alberts Einšteins 17.02.2020

Man gan ir pretenzijas! Tv ir viss ok, bet neuzķerieties uz komplektu ar internetu, ja dod Biti komplektā, nožēlosiet! Dzīvoju Rīgā, kā jau pati Bite, pilnīgs mēsls! 20mgb/s ir knapi 3, lai tiktu valja no vinjiem, maksā līgumsodu! Risinājumi ir tikai Tele2 bet tas ir dārgāk!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes