H&M - Slikts serviss un bojāta prece
Labdien!
Šodien devos uz tirdzniecības centru Domina (09.06.2019.) ar izirušu kleitu pa vīli, ko bērns vienu reizi tikai uzvilka! Līdz biju paņēmusi čeku, kurā skaidri un gaiši ir uzrakstīts, ka preces var tikt atgrieztas 30 dienu laikā. Atnāca kaut kāda jauna meitene un uzreiz sāka man stāstīt, ka neko viņa nevarot samainīt, jo cenu zīme ir nogriezta un bērns būs to caurumu pats uztaisījis! Gribētu zināt, vai jūs h&m darbinieki 30 dienas staigājat ar cenu zīmēm pie apģērbiem?
Komentāri (14)
Bet protams,ka birkas un cheks ir jaasaglabaa.ko jus iedomaajaties,tad visi nedeelju,divas pavalkaatu,iemestu nomazgaat un nestu dreebes atpakalj un staigaa ar naudu kabataas. Izlasiet atgrieshanas noteikumus pirms suudzaties
Vai jūs staigājat 30 dienas ar cenu zīmēm pie drēbēm?
Drīz laikam arī kāda izdomās 29.dienā uz veikalu nest saplīsušas zeķubikses :D
Tā vietā, lai paņemtu adatu, diegu un minūtes laikā to vīli aizšūtu, nēsājas pa tirdzniecības centriem. Dļa osobo tupih- 30 dienu atgriešana ir domāta nelietotām precēm, kad neder izmērs vai kā tā.
Tad kādas apšaubāmas kvalitātes tās drēbes ir, ja jau izjūk pa vīlēt piirmajā dienā?
Kā, kādas kvalitātes? Tas ir H&M, ne Gucci!
Man ļoti žēl, ka tā, bet 30 dienas ir preces garantija, kas attiecīgi nozīmē - birka un čeks. Ja Jūs birciņu būtu saglabājusi, pārdevēja būtu atgriezusi naudu par preci, jo citādi, prece var tikt uzskatīta par citur pirktu vai pirktu gadu atpakaļ, jo pārdevējas parasti pārbauda preces sakritību pēc koda uz čeka un cenas, birkas nebija, pārliecināties, ka tā ir H&M prece , nevar.
Kā tad nebija - bija birka uz kuras ir rakstīts skaidri un gaiši [slēpt]@M - nebija tikai cenu zīmes!
Tā nav...katrai precei kods ir mainîgs...
Un par birku...tā ir bijis vienmēr...jo, kad pārdevēja apstiprina atgriešanas iespēju, viņa no čeka un birkas nolasa kodu, pēc kā saprot, ka ,jā šī prece ir pirkta H&M veikalā
Prece taču vienu reizi vilkta , kāds sakars ar staigāšanu 30 dienas ar ''Vai jūs staigājat 30 dienas ar cenu zīmēm pie drēbēm?'' Kā tad īsti ir?
Kā birku nogriez tā viss,neko vairs samainīt nevar. 30 dienu atgriešana ir domāta tad,kad izmērs neder vai esi pārdomājis,AR BIRKU KLĀT. Nevis nopirku,panēsāju 30 dienas un aiznesu atpakaļ dabūt naudu,jo man apnika. Lasiet taču noteikumus!
Tur taču ir redzams, ka vīles vietā mazliet atiris, slikta diegu kvalitāte. Paņēmi un sašuvi. Man šķiet, ka šitās jaunās māmiņas, taču vispār nekā nejēdz, kur tad nu vēl diegu un adatu rokās noturēt. Telefonu turēt un sūdzības rakstīt gan esat iemācījušās. P.s. Neaizstāvu H&M veikalu, jo viņā principiāli neiepērkos, nekvalitatīvs apģērbs par saskrūvētu- dārgu cenu.
Par nekvalitatīvu apģērbu gan jūs apstrīdēšu. Kas jūsu domās ir - kvalitatīvs? Šinī veikalā apģērbs ir ļoti labs... Esmu strādājusi brenda apģērbu veikalā, kurā visi ir teikuši, ka brenda veikalos preces ir augstākā kvalitātē... Nu vai ziniet, cik bieži ir gadījies sastapt drēbi ar neapgrieztu diega galu utt. Un cenas h&m ir labas. Problēma ir materiāla vērtībā. Es šuvu radiniecei trikotāžas rūtainus svārkus... Nu vai ziniet... Vien audumā un pogās man 40€ aizgāja, tad padomājiet, kā ir, ja pārdot tos svārkus...100€ minim, ko prasītu... Tāds pats h&m - audums, mašīndarbi, piegāde, pārdevēju algas...
Brenda veikalos nekas nav īpaši labaks,ja tas nav individuāli veidots rokdarbs.Tie kuri ir tas ir massām domāti.Taču ir citi veidoti un tie ir daudz dārgāki.Masām vēl daudz maz labi veido Hilfiger un Mustang kurus zinu.Noteikti ka vēl ir.Diesel.Taču H&M noteikti nav kvalitātes tirgotāji.
H&M zemas kvalitātes tīkls.Ko var gribēt par tām lupatām? Otrkārt - pirms pirkt apģērbu vajag palūkies izstrādājumu iekšpusē! To jau neviena nekad nedara.Savā muļķībā lūkojas kas ir redzams frontāli.Un noteikti vienmēr jāskatās ir vīles kā nošūtas - vai ir kvalitatīvi vai nerēgojas diegu gali un t.t. !