Hesburger Ventspilī - Attieksme!
Labvakar!
Pulkstens 23.06 veicu pasūtījumu - vistas tortiliju un bērnu komplektu, beigās pieteicu, lai vistas tortlijam neliek janopeno uz kuru atbildēja ka par vēlu. Pasūtījumu saņēmu 23.32. Pa to laiku tika apkalopti vēl 7 klienti.
Mana draudzene pasūtīja tortilijas komplektu bez janopeno, jo viņai ir alerģija!
Ēdot uzkoda janopeno. Piegāju pie pārdevēju un izstāstīju situāciju uz kuru atbildēja - ka tos jau var izņemt.
Vēletos saņemt par to kompensāciju!
Jo uzskatu, ja cilvēkam ir alerģija, tad tas ir jāievēro!
Attieksme no vīriešu puses neapmierinoša.
Komentāri (8)
Tik vēlu, bērniem jau ir jāguļ. Nevis ēst ķīmiju.
Varbut nav jāēd vispār šivērtīgā pārtika?
Pie visa vainīgi vīrieši . Viss skaidrs
"Vēletos saņemt par to kompensāciju!" - katrai dubultos "janopeno"!
"Jo uzskatu, ja cilvēkam ir alerģija , tad tas ir jāievēro!" - ja ir alerģija, tad nevajag pasūtīt tādus ēdienus, kuru sastāvā ir šie alergēni!
JANOPENOOOOO :))))))))))))))
Jāņa pen...i?uzkoda
Pretīga izsturēšanās pret klientu. Skaļā balsī sievietei vajadzēja kliegt pa logu pie auto kases, ka esam izvēlējušies tos “īpašos” burgerus, kurus bez čeka nevar tik viegli uztaisīt. Mūsuprāt bekona burgeri nav nekas īpašs, lai to nespētu uztaisīt bez priekšā stāvošas lapas. Kur nu vēl, protams, ir sabojāta apetīte. Paldies ,par lielisko priekštatu apkalpošanas svērā. Ventspils hesburgeru darbiniece bija pārāk aizskaitināta no mūsu negaidītā pasūtījuma, kurš ir tikai 15€ vērtībā. Savas iekšējās emocijas ir jāmāk noslēpt, lai arī cik ļoti vēlētos tās izpaust.
ja ir alerģija pret konkrētu lietu, tad nevajag tādu ņemt. bez fast food var iztikt diezgan ilgi, tā vietā uzņemt uzturā ko tādu, pret ko nav alerģija. ;) / just sayin.