www.sudzibas.lv Hesburger Slikts serviss

Hesburger - Slikts serviss

Tika ignorēti mani lūgumi, netika atbildēts uz maniem jautājumiem, tika sajaukts pasūtijums un pie tā tiku vainota es. Izteikti komentāri par mana apmeklējuma biežumu, redzi, un intelekta līmeni. Kad es beidzot gandrīz saņēmu savu sajaukto pasūtijumu, to nekaunīgi uzsvieda uz galda. Visulaiku bij negatīva attieksme, pret mani izturējās kā mēslu. Vai tā ir jāizturās pret klientu? A!

23.04.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (9)

_ _Barons_ 23.04.2019

Jā. Jo pēc tādas izklausies
Cilvēks nemāk pateikt ko grib, tad nav jābrīnās. A!

D Daniela0000 23.04.2019

Es jums arī to pateikšu kad jums sviež ar mērci un prasa vai mākat skaitīt.

M Mego izmeklētājs 23.04.2019

Bet tad mākat skaitīt?un kad tad meta ar mērci?

D Daniela0000 23.04.2019

Nu ja, priecājos ka jūs bijāt man blakus tajā brīdī un zinat kā norisinājās saruna. Protams nevar būt ka es neko nepareizi nedariju, vai ne? 100% visu nepareizi skaitiju un dariju. Nabaga kasierīte. Es te iedomājos viņai kaut ko ne pavisam precīzu iedot, kauns man.
Nezinu, agresīvi paņemt un uzsviest uz galda mērci, + kaut ko krieviski noburkšķēt ir pavisam normāli. Maigi to novietoja uz galdiņa. :)

T TavaMamma 23.04.2019

Sūdzība par visu un neko , uzrakstīta emociju uzplūdā. Kur ir konkrētas pretenzijas?

D Daniela0000 23.04.2019

Ok.
Pirku komplektu, tad paprasiju cik tas maksātu ja būtu lielā kola, mazās vietā, man atbildēja “jūs te gandrīz katru dienu nākat, vēl nezinat?” Vai kaut ko tādu.
Tad es atbildēju nē, un prasiju vai vienkārši nevar pateikt
Man teica lai izlasu, bet es pateicu ka neredzu tik tālu, man teica ka vajag iegādāties brilles. Kādu brītiņu paskatijās uz mani un tad beidzot atbildēja uz jautājumu kad vēlreiz parprasiju. Kad devu naudu man ļoti rupji prasija vai es nemāku skaitīt. Tad laikam bija aizmirsusi iedot salmiņu un vāku dzērienam, tāpēc pajautāju lai man iedod to. Un man atbildēja ar ļoti nejauku “Ko vēl tev iedot?”. Un tas nebij jauks jautājums, tas tiešām bija rupji.
Tad aizgāju ēst savu ēdienu un sapratu ka nav paprikas mērces kuru es pasūtiju, aizgāju to paprasīt, un man sāka stāstīt ka es prasiju gurķu mērci, ne paprikas. Es ļoti labi zinu ka prasiju paprikas, pat ja nebūtu prasijusi paprikas mērci, kāpēc nevar vienkārši iedot man mērci bez nekādiem “Parādiet man čeku” un visādiem nejaukiem izteicieniem? Maksā viņas vienādi, vienkārši jāpaņemj cita paciņa un jāiedod. Un zinat kā man pasniedza mērci kuru viņa sajauca? Tik stipri nolika uz galda, pilnīgi aizsvieda viņu. Priecājos ka šāda attieksme ir attaisnota. :)

T TavaMamma 24.04.2019

Tad kā īsti bija, darbinieks uzrunāja uz Tu vai Jūs? Un cik bieži nāci uz to vietu ka pat darbinieks ieminās kaut ko tādu? Ēdienkarte parasti ir vai nu pie kases , vai nu pieejama liela plakāta veidā ĀRPUS KASES , tā ka var nākt un "ār degunu skatīties". Vai tiešām tika citēts vārds vārdā tas ko teicis darbinieks šajā situācijā? Nekas netika pārspīlēts vai piepušķots?

D Daniela0000 24.04.2019

Jūs nopietni? Tu vai jūs? Domāju ka abus lietoja. Kāda svešieniekiem daļa gar to cik bieži es nāku? Nevajag rupjus komentārus izteikt. Bij pie kases, bet ne pārāk liela, tāpēc neredzēju. Es mēģināju visu rakstīt precīzi kā tas notika. Ja tik lielas grūtības sagādā pateikt cik maksā lielāks dzēriens atvainojos, nākamreiz bāzīšu degunu ēdienkartē un meklēšu pati.

T TavaMamma 25.04.2019

Ļoti daudz pretrunu. Visi fakti "iespējams'' , ''domāju ka''. Laikam jau iedzēla tas ka kāds pamana ka bieži jānāk uz "hesīti" , pieņemu ka ir kompleksi saistībā ar savu komplekciju? Redzei un veselībai jāed burkāni arī kādreiz.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes