www.sudzibas.lv Hesburger Slikts serviss

Hesburger - Slikts serviss

Jurmalas sodejas mala hesburger preti spicei loti nelaipni apkalpo. Pati vaditaja cik sapratu ir loti nelapna. Ar nepatiku loti lielu apkalpo klientus. Paris reizes esmu iegriezusies... Bet katru reizi apkalpo viena un ta pati darbiniece ar naidu nevis ar priekuvsagaida klientus. Tadiem cilvekiem nebutu jastradaa apkalpojosa sfera. Fri lartupelus ari liel lrietni mazak neka pec visam normam jabut. Kafiju ari nav iespejams dabut vakara kaut lidz darba laika beigam ir palikusas 15 min aizbildinas ar to ka jau izmazgats aparats kaut tas jadara pec darba laika beigam. Ari sodien stradaja un nelaipni apkaloja. Turpmak neapmeklesu vaira so hesburgeru

M

Komentāri (4)

Atvainojiet, bet nosauciet kaut vienu iemeslu, kāpēc kasierei būtu jābūt laipnai pret tādu maitu, kura, kā kas nepatīk, raksta sūdzības?

V Viesis 27.07.2016

Šajā Hesburgerā braucu katru dienu pusdienlaikā un vadītāja Dace ir ļoti laipna atsaucīga un smaidīga!!!Viss lielākie paldies viņai par sakopto restorānu un laipno apkalpošanu

M Mārtiņš.V 22.11.2016

a tu vsp zini cik g kartupelu ir jabut lielaja porcija?Pirms gudri noskaidro un nakamo reiz panem uz hesiti lidzi svarus!Un normals cilveks 21.45 nedzer kafiju!

K Klients1617 12.01.2017

Draudziņ mīļo, visos restorānos kafijas aparātu tīra ap 20-10 min pirms slēgšanās, jo stundas laikā ir jāpaspēj satīrīt visas iekārtas un zāli 1 cilvēkam. Tas knapi fiziski ir izdarāms, cieniet taču beidzot arī apkalpojošo personālu, viņi arī ir tikai cilvēki, kuriem vadība dod pa galvu par katru nokavēto minūti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes