Hesburger - Slikts serviss
Ādažu “Apelsīna” Hesburgers. Vienkārši šausmas. Kādreiz viss bija kārtībā, nebijām gadu viesojušies, bet tad pirms mēneša braucot garām iebraucām. Veicām mobilo pasūtījumu - pāris burgeri, nageti, dzērieni - vienkāršs ģimenes pasūtījums. Pasūtījām, kad atradāmies stāvvietā. Iepriekš šeit pat un citos Hesburger restorānos gaidījām mobilo pasūtījumu max 15min. Šoreiz gaidījām 30min! Kad pagāja 15min nolēmu iet iekšā un jautāt, kāpēc tik ilgi. Divas darbinieces aktīvi krāmē bolt kurjeram maisus, pie drive - in lodziņa ir cilvēki, ēdnīcā arī pilns ar cilvēkiem, bet darbinieces nepievērš uzmanību, visiem tik Saka, lai uzgaida un izskatās, ka nekur nesteidzas. Aiz ēdnīcas durvīm arī stāv bariņš cilvēku. Neviens netiek apkalpots. Pēc 25min gaidīšanas eju skaidroties, cik tad ilgi vēl, jo paredzēts braukt uz kino, biļetes rezervētas un ja neizbrauksim tagad, tad kavēsim, lai tad atgriež naudu un pasūtījumu atceļam. Atbild man, ka vēl pavisam nedaudz jāuzgaida. Tā es nepacietīgi gaidīju, līdz beidzot pēc 30min saņēmu savu pasūtījumu. Vismaz ēdiens bija ēdams - silts un garšīgs, bet tas serviss. Nu šausmas. Vakar bija vēl trakāk. Gaidījām apmēram tikpat ilgi. Bez komentāriem. Apmēram tas pats, kas jau minētajā situācijā. Nu ja tie darbinieki nevelk to darbu, lai visus apkalpotu, tad varbūt klopējiet ciet to iestādi? Tāpat nav nekādas jēgas 4 siera burgerus, 12 nagetus un 2 kolas gaidīt 30min, labāk ieeju blakus rimi pēc sušī. Varbūt pārvērtiet to par boltburger, ja jau prioritāte ir bolt klietni, nevis patstāvīgie, kas vienmēr pa ceļam iegriežas tieši šeit. Šajā Hesburger vairs kāju nespersim.
Komentāri (9)
Cik tu esi pretīgs cilvēks. Pati saki, ka pilns cilvēku, bet nesaproti kāpēc jāuzgaida. Ej un rij savus Rimi suši un neklabi te apkārt ar bezjēdzīgām un nepamatotām sūdzībām.
Runa nav par to. Runa ir par to, ka neviens netika apkalpots. Cilvēkiem lika gaidīt. Prioritāte bija Bolt kurjeram gatavotais ēdiens, kas lika arī tai rindai veidoties. Ja nav iespējams savienot ēdiena gatavošanu Boltam ar citiem klientiem, tad no viena varbūt vajag atteikties, jo savādāk nav kvalitatīvs pakalpojums. Man blakus stāvēja sieviete, kurai bija viens siera burgers, bet viņa gaidīja vēl ilgāk par mani. Darbinieces pat nevīžāja palielināt tempu, redzot lielo klientu plūsmu.
Kā tas ir "neviens netika apkalpots"? Tika apkalpots klients ar pasūtījumu caur Bolt. Tieši tāds pats klients kā tu. Kas bija darbiniecei jādara, kūleņi jāmet, lai varētu tempu palielināt? Ticu, ka Hesburgerā viss ir tā atstrādāts, ka sacept var tik, cik var. Nejau tu būsi tā, kas rekomendēs gigantiskam ēdināšanas uzņēmumam, kā organizēt darba procesu. Gribēsi tur ēst, var nākties arī citreiz pagaidīt. Ja negribi, ej rij suši.
Tu drošvien pats tos Rimi suši esi pārrijies un no rokām neizlaid.Slikta suši reklāma!Varbūt neliels krosiņš apkārt Hesītim vairos endorfīnus un uzlabos omu,lai nevajadzētu pašam sūdzēties,ka kāds ir pretīgs cilvēks?
Varbūt vienkārši sāc gatavot mājās, nav ko ēst tik daudz neveselīga ēdiena.
Piekrītu. Mājas, par to pašu naudu, var pilnu galdu ar ēdienu sagatavot. Nevajag nervozēt par rindām, ēdiena kvalitāti un pārējo šitu. Salātu pirkšana burgernīcās ir vēl smieklīgāka padarīšana :D.
Afigennie pastāvīgie klienti, kas gadu nav bijuši. Apsmējos. Ādažu Hesim piķis no svešzemju karavīriem nāk nevis no ģimenēm, kas reizi gadā atbrauc un par vienu pasūtījumu divreiz uztaisa skandālu. 😂
Jūs laikam tikai ēdat mājas desmaizes un rasolu, un nekad ātro ēdināšanas pakalpojumu neizmantojat.😂🤦🏽♀️
Varu pievienoties sūdzībai par to,ka hamburgeri tika izsniegti bez mērces,sausi.Taupam uz mērcīti?Vispār tas "kantoris" konkrēti, Ādažos,ir visvairāk ignorētais no mūsu puses.toties Kauguru Hesim cepuri nost,viss garšo izcili.Ādažnieki mācaties no kauguriešiem kā celt garšas reitingu.