Hesburger - Slikts serviss
Labvakar! Kopš pasūtījuma apmaksas pagāja 40 minūtes! Pa to laiku, jau paspēja apkalpot citus klientus, kuri bija vēlāk pēc mana pasūtījuma! Kāda jēga klientam ir apmaksāt sūtījumu iepriekš, ja nemaz netiek ievērota rindas kārtība?! Personāls, pat neiedomājās atvainoties un nepabrīdināja, kā būs jāgaida vairāk kā 40 minūtes! Kad jau saņēmu sūtījumu, tas bija jau atzisis un neielika pasūtīto ķiploku mērci! Paldies, par sabojāto garastāvokli un iztērēto laiku! Pat ar Jūsu konkurentiem, McDonald's u.c., nekad nebija tādas sliktas pieredzes! Lūgums atgriezt naudu, un paskaidrot savam personālam, ka ir jāievēro arī kāda cieņa pret klientiem un pienācīgi pildīt savus darba pienākumus!
Komentāri (3)
Taa ir ierasta lieta, taapat kaa nemazgaatas rokas.
Diemžēl.
1)Pēdējo reizi tas pats, 16:00 pasūtīju ēdienu, 16:15 jābūt gatavam. Ierodos 16:15 Hesītī, pilns bars ar cilvēkiem, strādā 1 nabaga kasiere, pasūtījums gatavs, bet rinda dēļ nevar izņemt. Ir plkst. 16:45 beidzot tiku pie pasūtījuma.
2) Aizeju uz kebabu 16:00, braucu mājās ar kebabu 16:05