www.sudzibas.lv Hesburger Skikts servis, loti neuzmanigs personals

Hesburger - Skikts servis, loti neuzmanigs personals

Sveicinati, domaju ka neesmu vieniga kurai bija tadas situacijas, pirmo reizi neko nerakstiju, tad bija otra reize kad man neielika burgeru, pirmo reizi neielika kartupelus, zinu ka pati ari esmu vainiga, bet bija jau vakar puse pati pec darba,loti steidzos paspet uz autobusu un neparbaudiju, nu pirmo reizi kad neielika pieveru acis un saprotu ka tas visu dienu uz kajam un vispar loti gruts darbs vinam,bet uzrakstiju vinam vinu majas lapa,jo lietoju to aplikaciju un domaju ka vini vienkarsi atgriezis par to naudinu uz bonusa kontu, bet 3 reizes man neielika pasutito lidz galam un pat neviena atbilde nebija no viniem, kaut cekus esmu pielikusi un visu to kas apstiprina to pasutijumu.Visu var saprast,bet kad tas atkartojas un neviens neatbild par to ir loti nepatikami

4 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (1)

( ( ͡❛ - ͡❛) 4 st atpakaļ

Bet ja Jūs joprojām, neskatoties uz visu, turpināt tur iepirkties, tad kādēļ viņiem ko mainīt vai reaģēt?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes