Hesburger - Neveiksmīgs pirkums ar aplikāciju hesburger
Veicot pasūtījumu ar aplikāciju Hesburger 29/02/2020, tika noņemta nauda, bet pasūtījums netika pieņemts ēdināšanas vietā - Ādaži, Apelsīns. Aplikācijai radās kļūdas paziņojums un neuzrādīja manu pasūtījumu. Pēc kāda brīža saņēmu sms ar paziņojumu, ka mans pasūtījums ir gatavs - Hesburger Ainaži. Skaidri zinu, ka veicot pasūtījumu rakstīju Ādaži, jo tur regulāri veicu pasūtījumus tieši tur. Kasiere protams vispār neko palīdzēt nevarēja, pat telefona numuru iedot neprata. Uzskatu, ka kļūda ir radusies aplikācijas dēļ tādēļ, jo arī tagad manā kontā neuzrādās veiktais pasūtījums. Un aplikācijā pirmā izvēles adrese ir - Ainaži, tāpēc domāju tā ir aplikācijas kļūda, ka sagatavoja pasūtījumu pirmajā, pēc saraksta, atrodamajā vietā.
Paliku bez pusdienām un kontā - 11,60 eiro.
Komentāri (7)
Domāju, ka problēma ir viegli rosīgajam, sazinoties ar Hesburger klientu apkalpošanas centru.
Kopumā-smieklīgi. Pusdienas Hesburger(!?) par nepilniem 12 eur? Tai pašā Rimi Ādažos nav kulinārijas? Būtu paņēmusi dārzeņus ar gaļu. Ij lētāk, ij vēderam saprotamāk.
Katrai paaudzei sava šaize.
Vēl vecāka paaudze būtu nopirkusi pa lēto visas izejvielas un uztaisītu bļodu ar rosolu
Braucot mašīnā , pagatavot rosolu - ļoti ērti !
Nav jābrauc un jāēd.
Viegli risināma sazinoties
Tas bija pirmais ko darīju.
Normāli pusdienās ēd.Vismaz 8 sierburgerus apēd+ lielos frī+lielo kolu.