Hesburger Liepāja - Negatīva attieksme pret klientiem
Hesburger liepāja ganību iela 93, kasiere-Linda. Gribētu padalīties ar šodienas notikumu! (26.02.17) katru svētdienas vakaru ierodos ar saviem draugiem, lai paēstu, nekad nebiju saskāries ar šādu negatīvismu pret klientiem! Šo meiteni nebiju ievērojis, tāpēc sapratu, ka mācās, bet vai tiešām māceklei ir šādi jāizturas pret klientiem!? Starp citu, uzzināju arī vārdu, un viņu sauc Linda! Pasūtījumu pasniedz nevis noliekot uz paplātes, bet nosviežot, rezultātā dzēriens izlīst. Ļoti negatīvi un nepieklājīgi runā ar klientiem. Es uzskatu, ja ir slikts garstāvoklis, tas nav jāpauž uz citiem, jo nebiju vienīgais ar šādu šoku, sarunājoties ar citiem klientiem, viņiem arī nav nācies sastapties ar šādu attieksmi. Runājot par to, kad gaida pasūtījumu, šī persona nekur nesteidzas, pieiet pie kolēģiem, paķircina par citiem klientiem, īsi sakot nekur nesteidzas! Vai tiešām šāds cilvēks vispār jāpieņem darbā? Attieksme bija briesmīga pret katru klientu, ko viņa apkalpoja. Internetā izspauž savu "patiku"pret darbu, tad tādā gadījumā ko viņa tur dara? Ja šis darbs tik ļoti nepatīk, ka pret klientiem tā jāizturas, tur viņai nav vietas!
Komentāri (6)
"Es uzskatu,ja ir slikts garstāvoklis,tas nav jāpauž uz citiem," - kāpēc sabojājāt meitenei garstāvokli? Nekauņas! Tādiem tik ar paplāti pa galvu! Kāpēc tad "pieiet pie kolēģiem,paķircina par citiem klientiem", bet pret jums tā?
"Internetā izspauž savu "patiku"pret darbu" - tātad pat viņas interneta profilu izpētīji, ko?Jjā, darbs viņai patīk, bet tādi ļurbaki, kas sabojā garstāvokli - nē! Klients atradies, fu!
Vai es minēju,ka es sabojāju garstāvokli? Tas ir normāli,ka cilvēks agresīvi izturas pret citiem un visu pasniedz kā suņiem? Ja tur strādā,tad arī jāstrādā un jāizturas pret klientiem normas robežās,ja citi nekaitē viņai,tad ko viņa kaitē citiem?
Interesanti, tad kā varētu izskaidrot ka ar citiem viņai labs garastāvoklis, un pēkšņi pie jūsu galdiņa tas sabojājas?
Akdievs.. runa iet par to kā pret klientiem iztures,nejau tikai pret mani,bet pret pārējiem klientiem arī. Citiem? Tas ka pieiet pie kolēģa lai skaļi aprunātu klientus arī nav normāli.Bet nu cik saprotu no jums,protams,jauna meitene un jāuzvedas kā bērnam,kā grib tā izturas pret citiem,tas jau viss normāli,jūsuprāt?
hmmm divainas šodienas sudzības šķiet ne ar to kāju visi no gultas ir izkāpuši ..secināt jāsecina galigi nesmiekligas.. vai tiešām nemākat ielikt tajās savu daļu humora un parādīt paši ka neesat tie potenciālie garastāvoķļu bojātāji
imho sūdzība ir pamatota. Jebkurā vietā un jebkuram ir tiesības tikt apkalpotam pieklājīgi un ar cieņu.