Hesburger - Apkalpošana
Vakar, 17.novembrī, devos ar ģimeni uz Staro Rīga.
Pa ceļam iegājām Olimpijā, konkrēti 2.stāva Heburgerā.
Pasūtījām ēdienu. Un gaidījām...gaidījām vairāk kā 20 min neskatoties uz to, ka rindā bijām otrie.
Citi klienti, nez kādu iemeslu dēļ tika apkalpoti ātrāk. Bet pats sliktākais - ēdiens tika pasniegt auksts. Tik ilgi gaidīt un vēl auksts ēdiens? Ļoti neforša vieta. Fū. Ir ēsts dažādos Hesburgeros, bet šis ir vissliktākais.
Komentāri (3)
Droši vien, ka aizmirsa par pasūtījumu, un kad atcerējās, ēdiens jau bija atdzisis
Vēršos pie jums ar sūdzību par nepietiekamu tīrību un drošību jūsu veikala “Maxima X” uz Pukvēža Brieža ielas 26 ieejas zonā ziemas laikā. Nesen, apmeklējot jūsu veikalu, pamanīju, ka ieejas paklāji bija netīri, slapji un dubļaini, kas radīja slidenu un bīstamu vidi.
Diemžēl šī situācija izraisīja nelaimes gadījumu – mana mazākā māsa paslīdēja un nokrita uz slapjās grīdas. Lai gan viņa guva tikai nelielas traumas, šāds gadījums ir nepieļaujams. Jūsu veikalā ziemas apstākļos jānodrošina pienācīga ieejas zonas tīrība un drošība, lai pasargātu klientus no nelaimes gadījumiem.
Vēršos pie jums ar sūdzību par nepietiekamu tīrību un drošību jūsu veikala “maxima x” uz ielas Pulkvēža Brieža iela 26 ieejas zonā ziemas laikā. Nesen, apmeklējot jūsu veikalu, pamanīju, ka ieejas paklāji bija netīri, slapji un dubļaini, kas radīja slidenu un bīstamu vidi.
Diemžēl šī situācija izraisīja nelaimes gadījumu – mana mazākā māsa paslīdēja un nokrita uz slapjās grīdas. Lai gan viņa guva tikai nelielas traumas, šāds gadījums ir nepieļaujams. Jūsu veikalā ziemas apstākļos jānodrošina pienācīga ieejas zonas tīrība un drošība, lai pasargātu klientus no nelaimes gadījumiem.