Hesburger - Ahh, pilnīgi dusmas uznāca
Labs vakars... Kāds nu kuram tas ir labs. Krājās krājās, tad tagad sprāgs.
Tikko (2018. Gada 26. Martā, plkst. 18: 10) iegriezos hesburger'ī, kurš atrodas Rīgā, T/C "Origo". Jau n-to reizi nākas saskarties ar šo. Tas notiek ne tikai šajā hesburger restorānā, bet arī citos... Taču šis restorāns izceļas visvairāk no visiem.
1.) apkalpošana kā gliemežiem, kuriem ir vēl atmiņas zudums. Es saprotu, ka klienti visu laiku nāk, jāapkalpo ātri utt.
Piemēram, es tur iegāju pirms sava vilciena. Man bija 15min laika... Uzrādīju aplikācijā kodu pie kases. Kaut aplikācijā ievadīju visu to ko gribu, cikos gribu, kā gribu, un izķeksēju, ko negribu, man tikuntā visu pārjautāja. Tas tā. Seko nākamais. Es stāvu gaidu savu tortiljas komplektu. Pēc manis apkalpo pārīti. Viņiem visu saliek uz paplātes, visu uzreiz, kamēr es 10min stāvu un gaidu. Varbūt kādam liekas: ''ak dievs, kas tu pagaidīt nevarēji? " nē, nevarēju, pēc 5min vilciens. Jāskrien jau. Es redzu, ka mana tortilja ir gatava, jau uz metāla režģa, kur stāv viss gatavais. Bet nē. Man ir jāstāv un jāgaida kamēr apkalpos vēl cilvēkus. Kaut viņa varēja uzreiz gatavo man iedot un es ietu prom. Kad pāris tika apkalpots, tad viņa beidzot atcerējās par mani. Bet ar kādu skatienu viņa mani, un visus citus apkalpoja...
2.) otrkārt. Kā jau ieminējos pirmā punkta beigās, drausmīga attieksme. Man bija sajūta, ka esmu vainîga pie tā, ka viņai ir slikts garastāvoklis. Ar tik riebīgu attieksmi viss tika darīts. Krieviem ir labs teiciens: "čerez ņihaču! ". Tā arī izskatījās.
3.) nu, un treškārt - atmiņas zudums. Šis punkts ir attiecināms arī uz citiem latvijas hesburger restorāniem...
Netiek pielikts komplektā līdz nākošās sastāvdaļas, piederumi.
Kad saņēmu savu komplektu ātri devos uz vilcienu, jo bija palikušas dažas minūtes. Pa ceļam skatos maisiņā, un tur trūkst mērce... Labi, it kā sīkums, bet tas, tc "origo" nav pirmo reizi. Aizgāju atpakaļ, nenoklusēju, kā latviešiem to parasti patīk darīt, pateicu tai pašai meitenei (vārdu diemžēl varonei neatceros, tikai piefiksēju, ka bija gari mati sataisīti astē un tad sapīti bizē, un uzacis iekrāsotas kā lego klucīši) , ka trūkst mērce. Iedeva. Un atkal, ar tik pretīgu intonāciju, acu "svaidīšanu" pajautāja, kura mērce man bija.. Ahh, pilnīgi dusmas uznāca. Paķēru mērci, "lidoju" prom uz to savu vilcienu, kuru tā jau kavēju. Kaut kā ieskatījos vēlreiz maisā... Aha, atkal salātus man nāksies ēst ar veco kredītkarti ja? Man vairs nebija laika, lai skraidītu šurpu turpu. Viss. Aizbraucu.
Mans novēlējums jums, hesburgerī strādājošie jaunieši/cilvēki, meitenes un zēni. Ja jums ir tik liela nepatika pret jūsu darbu, pret cilvēkiem, tik pretīga attieksme, tad lūdzu nestrādājiet tur. Nebojājiet citiem pēcdarba laiku.
Paldies, ja izlasīji, hesburger! Labojies!
Komentāri (5)
Man arī būtu novēlējums meitenei, nevar īsti saprast vai 1234. gadā dzimušai, jeb 1234 gadus vecai, bet tas nu tā. Ja jau tevi tik ļoti bieži kaitina Hesburger apkalpošana, varbūt iemācies gatavot ēst! Citādi, ja nu pēkšņi tie Hesburgerī strādājošie jaunieši/cilvēki izlems tomēr sekot tavam novēlējumam, tad tu veiksmīgi atbrīvosi sabiedrību no savas nožēlojamās eksistences - nomirstot badā.
MEITENE 1234 burgerus meitenēm rīt kaitīgi, paliksiet resna!
Ja jau dēļ mērces bijāt gatava nokavēt vilcienu, tad jums ir acīmredzamas problēmas, MEITENE 1234, 1234 ir domāts kā esošais svars vai vēlamais?
Citi nav vainīgi pie tā, ka neprotat plānot savu laiku, resnā meitene.
Ka viņiem pasūtījums tika salikt uzreiz, varbūt tas bīja iepriekš sagatavots, apmaksāts pasūtījums?
Un pasūtījumu varēja uzreiz pie kases pārbaudīt, tad nevajadzētu kavēt vilcienu
Bet par to ka Origo kasieres ir rupjas piekrītu, bet ir ļoti jauka darbiniece īsā augumā/blondīne))