www.sudzibas.lv Hansabanka Žēl, ka hansabankai vairs nevar uzticēties

Hansabanka - Žēl, ka hansabankai vairs nevar uzticēties

Pēc 5 starpgadījuma no Hansabankas pakalpojumiem atteicos, jo tas nav normāli, ka nevar uzticēties savai bankai!!!
Pēdējais piliens, tātad nr.5 bija kad man nobloķēja pieeju internetbankai tipa it kā esmu kļūdījusies ievadot lietotājvārdu! Pirmdienas dienā aizgāju uz banku, savu pusdienlaiku nostāvēju rindā, lai man iedotu jaunu internetbankas paroli un kad pienāca mana kārta viņi man paskatās datorā un pasaka: "Bet manā datorā uzrādās, ka jums nav nobloķēta internetbanka!" Bļāviens - domāju uzspridzināšu to stulbo banku, nafig man jātērē laiks tādu stulbību dēļ.

Nr.4 Aizbraucu piektdienas vakarā uz Rīgu un veikalā Alfa gribēju izņemt no bankomāta naudiņu. Ievadu savu PIN kodu, kuru lietoju diendienā un zinu no galvas. Uzrādās NEPAREIZS. Izvilku no maka lapiņa ar paroli, domāju, ka neesmu taču ar galvu sastrīdējusies, atkal ievadu, un man atkal uzrādās NEPAREIZS. Labi, domāju, problēma automātā. Aizgāju uz SEB automātu vadu iekšā - bļāviens, man norij karti un atstāj mani uz visām brīvdienām bez NAUDAS, jo pasi līdzi nenēsāju (lai mani apkalpotu bankā) un vispār viss jau ciet. Pēc nedēļas iegūstu savā īpašumā jaunu karti pa 10 LS !!! Un stulbākais tas, ka viņiem pie dirsas, ka paroli vadīju PAREIZU!!! Iedevu tai operatorei viņu pašu drukāto pin kodu, kuru neesmu mainījusi!!! Soory, mēs neko nevaram pierādīt...

Nr.3 Decembrī nopirku jaunu pirkumu, kuru man noformēja hansalīzings, vienojāmies par automātisko apmaksu. Loģiski no mana konta katru mēnesī tie lati tiek atskaitīti. Nu i labi. Līdz man martā pienāk draudu vēstule, ka es nemaksāju par savu preci!!! Bļāviens!!! Nafig - šito visu. Zvanu uz banku, pēc ilgas pētīšanas, jā atklājas, ka mana naudiņa visus šos mēnešus gāja uz citu kontu. Soory, mēs jums atvainojamies, jums protams nebūs nekādu soda sankciju!!! NORMĀLI, vai ne?

Nr.2 un nr.1 saistīti ar regulāriem sīkumiem telefonbankas un interenetbankas lietošanas gadījumos. Labi tas būtu mazākais!

Lai saudzētu savus nervus un nestrstotu dēļ debīlībām, ko man sagādājusi HANSABANKA pēdējā pusgada laikā, pārgāju uz citu banku. Jāpierod pie citas bankas pakalpojumiem, bet toties atkal dzīvoju mierīgi uzticoties bankai, jo man iespēja uzticēties ir svarīga. Kaut kā nepatīk ik pa laikam pārbaudīt, vai banka atkal nav kaut kamā kļūdījusies?! Un vispār - hansene man šķiet aizrāvusies ar kvantitāti...zaudējot kvalitāti! Lai gan daudz kas viņiem ir arī labs!

V

Komentāri (4)

S Suz 11.07.2008

Arī mani sadarbība ar šo banku pēdējā laikā negatīvi pārsteidz, viens momemnts - esmu galvotājs hipo kredītām un līgumā ir rakstīts ja maksātājs neieskaita naudu 5 dienas, tad tā tiek noņemta no galvotāja konta, man par lielu pārsteigumu, vienu dienu atveru internetbanku un manā kontā paliels negatīvs atlikums, kredīta maksātājs bija savlaicīgi informējis banku, ka maksājums par vienu dienu aizkavēsies, bet viņi jau paspēja noraut naudu no mana konta, neskatoties par to ko līgumā raksta, tātad viņiem bez grūtībām ir iespēja līgumu pārkāpt. Arī tad kad kredīta ņēmējs viņiem zvanīja - tika pateikts, ka nav obligāti šajā datumā jāieskaita, daudzi klienti skaita pa daļām, interesanti kā - ja pēc noteiktā datuma jau ķeras klāt galvotāja kontam.

Otrs - pēc patēriņa kredīta automātiskas ieturēšanas no konta saņemu draudu sms ka maksājums nav veikts un tas var ietekmēt turpmāko reputāciju.

Trešais - mana paziņa saņēma draudu pilnu vēstuli, par kredīta piedziņu, kuru viņa nosedza pirms termiņa divus gadus atpakaļ, vēstules izdrukas datums bija 2006.gads, bet izsūtīšanas pagājusī nedēļa.

Rodas iespaids, ka bankai vainu vīrusi sistēmās vai arī naudiņas sāk pietrūkties, jo patiešām dzirdu no paziņām visādus kāzusus par šo banku.

Starp citu man ar šodien nobloķējās interneta banka pēc viņu jaunās bankas mēģinājuma, no sākuma parādījās uzraksts Tehniska problēma, bet tagad ka 5 reizes nepareizi ievadīts kods.

J Juris 17.11.2008

Jums laikam sasodīti nav paveicies!

Z zakene 17.11.2008

pag, jaapaarbauda sava internetbanka hansenee!!!:)):)):))

A Andrejs 04.12.2010

Man gadijās identiska situacija ar ar manu maksajumu karti, kuru swedbank bankomats norija itkā pēc nepareizs pin koda ievades.
Kaudgan pinkodu vadiju no vinu pašu nodrukatās aploksnes...Esmu parliecināts, ka 3 reizes no vietas nevarēju kļūdities, ievadot četrus ciparus.
Juautājums paliek atklats, bankas ļaunpratiba, vai bankomāta tastaturas defekts...
P.s mnai argumenti no bankas darbinieku puses netika nekada mērā ņemtivērā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes