Hansabanka - Hansabankas punkti
Esmu neapmierināta par Hansabankas attieksmi pret klientu. Biju izvēlējusies karti ar punktu uzkrāšanu. Līdz 2008.gada septembra mēneša nogalei man bija jāpiesakās, lai izvēlētos kādu no dāvaniņām. Darba steigā, protams, piemirsās. Kad vakar 02.10.2008. zvanīju uz Hansabankas informācijas tālruni, man teica: "Diemžēl, atvainojiet...". Ziniet ko!!! Ja pāris dienas kontā trūks daži lati, lai pārskaitītu kredītam, saņemsi tādu īsziņu, ka dūša šķebinās, kaut arī cilvēcīgi esi piemirsis un vienmēr termiņos maksājis. Bet, kad dāvaniņas jādod, tad ... atvainojiet, diemžēl par vēlu...
Ļoti nepatīkami!
Komentāri (8)
Visu laiku man HB likās nu loti laba banka un pamatā tās pakalpojumus izmantoju pēdējos 8 gadus, un biju apmierināts. Pēdējā laikā liekas ka, kaut kas tomēr isti kārtībā nav, nu visādi sīkumi utt, tapat arī redzu, ka ir biežāk parādās sliktas atsauksmes! Nē nu skaidrs ir viens, ka ne vienmēr visi var būt apmierināti, bet nu cerams, ka HB centīsies uzlabot savu tēlu klientu acīs!
Linda, es tev šoreiz nevarēšu piekrist. Tomēr noteikumi ir noteikumi - ja teikts, ka līdz septembra beigām, tad tā arī ir. Nevajag savu neizdarību pārmest citiem. Visticamāk, punkti automātiski tika dzēsti (sistēma ir sistēma) un tur jau bankas darbinieks tik tiešām neko nevar darīt. Es neesmu nevienas bankas darbiniece, tas ir tikai mans minējums.
Bet no savas pieredzes varu teikt sekojošo: tā kā man pašai mēdz būt darīšana ar balvu izsniegšanu, gandrīz vai katrā otrā gadījumā ir tā, ka vinnētājs NEKAD neatnāk laicīgi. Atnāk pēc 2 nedēļām, pēc mēneša un tad sāk braukt virsū, ka nedodam vinnestu. Kāda vaina ir balvu (dāvanu) izsniedzējam, ja saņēmējs pats nepieteicās laicīgi?
Piekrītu Benitai, ja ir noteikumi tad ir, ja nokavē pati vainīga! Un par tām īsziņām arī pati esi vainīga, Banka dara savu darbu, ja ir līgums un termiņš, kad jāmaksā, tad naudai jābūt kontā, ja pati esi aizmāršiga, tad nevaino banku, bet pacenties būt uzmanīgāka!
Ja jau Tev šie bonusa punkti bija rik ljoi svariigi, tad vareeji arii pati sedet un sekot liidzi... ja nekļūdos Hansabankai ir 900 000 tūkstoši klienti, tāpēc katram klientam paziņot atsevišķi par punktu beigu datumu būtu ļoti sarežģīti?!
Pilnīgi pievienojos, ar mani notikās tieši tāpat.
Zini, līdzvērtīgi būtu ieiet lielveikalā, paņemt [...], pieiet pie kases un prasīt, lai precei dod akcijas cenu, kura tai bija pagājušajā nedēļā...
Tieši tā piekritu Kamam, aizej uz veikalu un pasaki, lai Tev pārdod pagajušās nedēļas akcijas preci par veco cenu...redzēsim, ko atbildēs.
Tie ir bonus punkiti. Man viņi bija svarīgi, es sekoju līdzi un pirmspēdējā dienā pasuutīju sev balvu, saņēmu sms, kad varu iet tai palaķ un jutos apmierināts.
Biju vainīga pati!
Lai visiem veicas un man arī!
Lai JUMS tā nenotiek!
Lai Swedbanka plaukst un zeļ!