Hansabanka
Bijām Dobelē pie ārstiem un nolēmām pie reizes nokārtot maksājumus bankā turpat, lai nav lieki jābrauc uz Tukumu. Mums bija jāsamaksā VZD par pakalpojumiem.Bankas darbiniecei iedevām VZD Tukuma nod.kvīti, kur bija norādīti konta Nr., kur jāpārskaita nauda. Darbiniece izdrukāja pārveduma kvīti, iedeva parakstīt un atdeva iedoto VZD kvīti. Liels bija vīra pārsteigums, kad ierodoties VZD Tukuma nod, kad viņ;s uzzināja, ka nauda nav pārskaitīta. Vīrs uzrādīja bankā izsniegto pārveduma kvīti, darbinieki noraustīja plecus, beigās konstatēja, ka tā nauda ir pārskaitīta VZD Dobeles, nevis Tukuma nod. Hansabankas Tukuma fil.ieteica, lai brauc uz Dobeli uz banku, no kuras veikts pārskaitījums, jo viņi nevar maksājumu anulēt. Par VZD Tukuma nod.pakalpojumiem bankā bija jāsamaksā vēlreiz.Tā tagad darbinieces kļūdas pēc, jo viņai tika iedoti rekvizīti uz kuriem jāpārskaita nauda, jātērē lieka darbadiena, lai atgūtu naudu, jo uz Dobeli mēs braucām tikai pie ārstiem, bet dzīvojam Tukumā, strādājam Rīgā. Hansabankas filiāles ir pa visu Latviju, bet jābrauc ir tikai uz Dobeli. Bardaks. No vienas puses jau pašiem arī jāskatās ko paraksta, bet , ja nevar pat bankas darbiniecēm uzticēties, ja viss smalki jāpārbauda, bet bankā tās nenormālās rindas?!!!!!!
Komentāri (2)
A kur internetbanka?? Rindas? he he! Nu sāc pieaugt!!!
būtu maksājis caur internetbanku un nebūtu tādu problēmu! pats skaitītu kur vajag! un varbūt, ka pats nepareizin norādīji! nevajag mušas skaitīt, bet koncentrēties kad ar naudiņām darbojies!