Hansabanka - Bonusa punkti par iztereto naudu
Esmu dikti nikna uz Hansabanku! Lidz sim it ka ipasu sudzibu nebija, bet soreiz mani nokaitinaja ta nepajokam. Hansabankas internetbankas lietotaji zina, ka izmantojot noteiktas kartes (egokati u.c.) par iztereto summu dod bonusa punktus, kurus sakrajot var dabut kadu davanu vai pakalpojumu ar atlaidem. Nu tad luk, es visu paredzeto laiku citigi norekinajos ar so karti, lai dabutu kadu papildus bonusu, punkti jau ari bija sakrajusies diezgan daudz, bet diemzel palaidu garam terminu lidz kuram tie punkti bija derigi un ka rezultata vini man dzesas un es nedabuju neko. Dusma vislielaka par to, ka Hansabanka nenoorganizeja kaut kadu, vismaz elementarako atgadinajumu sistemu, lai cilveks jau laicigi redz, ka driz beigsies sis deriguma termins. Vel kaitina tas, ka pec si termina vairs neko nedabon, it ka nevienu punktu nekad nebutu dabuts. Starpcitu, neatceros ari to, ka man kads butu informejis, ka man sism terminam jaseko lidzi un ka pec ta beigam punktus vairs nevares izmantot. Manuprat ta ir elementara cilveku azesana. Loti zel, bet lidz sim uzskatiju, ka Hansabanka ir labaka banka un citu banku piedavajumus parasti noraidiju, bet redzot so attieksmi, visdrizak pariesu uz kadu citu banku.
Komentāri (19)
Oi, oi, oi... pāriešu uz citu banku!!! Nabadzīte :(
Jā, nu man ar šī sūdzība liekās nedaudz smieklīga. Muļķīgi būtu dēļ kaut kādiem bonusa punktiem skriet uz citu banku. Ja jau Tev tiešām tik ļoti būtiski bija saņemt tos bonusus, tad būtu bijis tikai loģiski pašai painteresēties par to termiņa beigām...
Vispar jau Hbankas riciba pret klientu pedeja laika ir briesmiga. Vnk pargaju uz citu banku.
Ja kas, tavā internetankā ir rakstīts punktu derīguma termiņš.
Nu jā, punktu uzskaite un termiņš ir redzams i bankā, ta tieši! Un kā jau te mineja, ja jau tik aktīvi krāji punktus, tad tikpat aktīvi vajadzēja sekot līdzi punktu beigšnās termiņam;)
Ārprāts, Rimi veikalu tīkls man nepaziņoja, ka akcijas termiņš ir pagarināts un nažus par uzlīmētēm varēs iegādāties līdz 5.oktobrim un es tās uzlīmītes jau sen kā izmetu, domādams, ka jau par vēlu. Redzot šo attieksmi visticamāk tagad pāriešu uz Maximu :))))))))
:D
:D:D:D blondīne!!!
:D:D:D:D ... nē nu šaizes tajā bankā loģiski- ir... katram sava uts... bet nu par tiešām tādu s*** šitādu brēku... :D:D:D:D:D
gan jau sarīkoja skandālu ne pa jokam!!! :D:D:D
Man ar tiem bonusa punktiem bija tas pats - kraju, kad bija pari simtam, zvaniju uz to ziedojumu telefonu. Diemzel telefons pieejams tikai ierobezota laika, bet man parasti tiesi vakaros un brivdienas ir laiks apstaties un padarit savas personigas lietas. Zinaju, ka septembri beigsies termins, bet visadu darba darisanu del aizmirsu piezvanit un pilniba sajaucu kura datuma isti beidzas. Un nokaveju precizi vienu dienu (lai gan biju parliecinata, ka vel nedela mana riciba)! skrobe ir reala - bankai butu jazino par termina beigsanos, jo ne jau ko sev cilveki tur censas dabut (viss parejais piedavajuma tapat ir vnk ***), bet gan ziedosanai. Un kur tad palika tie 10 lati, kas butu tikusi tiem, kam tie visvairak nepieciesami???
Nu ja jūs esat tādi āži, ka nespējat izsekot tam, kas jūs interesē un kaut ko aizmirstat - banka par to neatbild. Katru jau aiz rociņas neizvadāsi... paši sev sataisa problēmas, bet pēc tam meklē vainīgos.
Man gan Hansabanka piezvanīja un brīdinājaka termiņš beidzas
Nuja... es paskatījos, kad beidzas tas termiņš, pieteicos laikā un savu dāvanu saņēmu, jo negaidu, kad kāds manā vietā ATGĀDINĀS, IZDARĪS UTT. Tā jau laikam tā ieaudzinātā bezpalīdzība-kādam jāparūpējas par to, ko pats nevari izdarīt... skumji, bet šoreiz ne jau banka vainīga... Bet lai pieietu pie spoguļa un uz vainīgo paskatītos, vajaga drosmi :))
Es savus sakrātos punktus izņēmu laicīgi, precīzāk sakot izvēlējos dāvanu. Tas bija jau 09.09.2008, bet neesmu to saņēmis vēl šobaltdien. Tas nekas, ka rakstīts izpildes termiņš 10 dienas!!! Hansabanka ir zaudējusi savas tirgus līdera pozīcijas, skaties, ka tādi konkurenti kā Dnb u.c. neapsteidz to vienā rāvienā. Nerunāsim nemaz par SEB, kas to jau ir izdarījusi!
Es arī savus sakrātos puntus izņēmu laicīgi... :), bet dāvaniņa ta nav vēl šobaltdien... :)
Mani 2500 punkti arī nodega! :( Varēja jau tomēr brīdināt laikus par to, ka punktiem derīguma termiņš iet uz beigām!
Man ar tūlīt beigsies termiņš tiem punktiem, vienu daļu jau iztērēju un dāvanu saņēmu pat ātrāk nekā man solīja. Toreiz pat filiāles (Liepājā) darbiniece pazvanīja un pateica, ka ir atnākusi dāvaniņa!
dusmojies uz sevi nevis banku, jo TU NEREDZĒJI DERĪGUMA termiņu!
Blakus punktiem ir to derīguma termiņš. Ja pierē nav acu, tad ne jau banka te vainīga, aizej pie acu ārsta.
Ja termiņus neredzat, paši vainīgi. Manā gadījumā gan es redzēju, un pat jautāju bankas darbiniecei, kas notiks ar maniem punktiem pēc termiņa beigām, ja neizmantošu. Man atbildēja - neuztraucieties, termiņš tiks pagarināts. Turklāt bankas meitene uzreiz nevarēja atbildēt, gāja pie citiem konsultēties. Mierīgi aizbraucu komandējumā, no kura atgriežoties, atklāju, ka visi punkti dzēsti. Zvanot uz banku, man sacīja, ka neko nevarot darīt, jo es jau arī neatcerējos, kā sauca darbinieci, ar ko runāju. Solīja gan, ka turpmāk klientus brīdināšot, par termiņa tuvošanos. Ceru, ka mana pieredze kādam ietaupīja punktus...