Komentāri (15)

Z Zigmars 04.10.2004

Manai maatei gadiijaas liidziigi... Vinju apshmauca uz 15 latiem! Bija taa, ka vinja apskatiijaas automaataa bilanci un naakamajaa reizee vinjai izraadiijaas nonjemti 15 Ls. Banka iedeva izdruku, kur bija rakstiiti dazhaadi datumi un dazhaadas summas, kuras patiesiibaa nekad nebija nonjemtas. Kraapnieki!

I IrinaB. 13.10.2004

Hansabankaas darbinieki nekad nešmauc, jūsu klātbūtnē pārskaita naudu, un pat ja klients ir iedevis vairāk - atgriež. nevajag muldēt. Un Hansabanmka vienmēr mēģina atrast risinājumu par labu klientam!!!!!!!!

M Mārtiņš 15.10.2004

Ar Hansabanku nekad nav bijušas problēmas. Ir gadījušās summas izrakstā, ko nesaprotu, bet vienmēr viss ir ticis laipni paskaidrots un nekādas neskaidrības finālā nav palikušas.

A Aldis 31.10.2007

"Hansabankas darbinieki nekad nešmauc!" :))))))))))))) Atbildi? personīgi par katru???

M martins 13.02.2008

Nevienam nav par otru jāatbild... Pie kases oficiālajā Latvijas valsts valodā ir rakstīts "Pārbaudiet naudu neatejot no kases". Es uzskatu, ka tas ir lieki, bet ir cilvēki, kas pat tur rakstīto nesaprot. Nevajag par savām kļūdām vainot citus. Ja esi nolohojies, sēdi un klusē, nevis izstāsti visiem, kā tev neiet, un cik slikta ir banka.

K Katrīna 29.02.2008

Man vasara atnaca no HB meils lai ievadu visus internetbankas datus un paroles un nosūtu viņiem. Bija slinkums rakstīt. cik no darbinieces sapratu, ka pashi darbinieki to ari bija darijusi.. lai apzagtu cilvekus. Tas ir normali???!!!

R romans 07.04.2008

Nu pats vainigs, es bankam neuzticos, jo banka nav ne labdaribas iestade, ne sarkanais krusts vai vel kas lidzigs...un pastav vel cilveciskais kludas faktors, tadel vienmer visu parskaitu.

T Toma 09.05.2008

Katrinai!!!
Jabūt galīgai muļķej lai atdot kādam atslegu un paroles no seifa, kur visu naudu glabā...

Zigmaram!
Jāskatas bilance uzmanīgak, tur ir rakstīts cik ir rezervets un cik ir pieejams.Mūms vienmēr patik redzēt plusa lielāku summu...

C Ceciilija 15.05.2008

Nepiekrītu, ar Hansabanku nekad nav bijušas problēmas, ja kaut ko novelk, tad es to visu hanzanet.lv redzu un varu uzrakstīt bankas ziņojumu vai piezvanīt un pajautāt. Sazvanīt dažreiz ir grūti, bet tas ir saprotams, jo Hansabankai ir ļoti daudz klientu. Man pat dažreiz pazvana un pajautā, kā man būtu ērtāk to un to apmaksāt utt. Nekad nav bijušas problēmas, vajag tikai sekot pašam līdz, ko Tu ar savu naudu dari - pārskaitīt kaut vai bankā uz vietas, automāts gan nekad vēl nepareizu naudu vismaz man nav iedevis! Un nekad NEVIENAm, nekur nedot savuas paroles, kodus utt.!!!

E Estere 20.06.2008

Ja noņemtas nepamatotas summas, tad 1) kurš zina jūsu kartes PIN? vai 2) risiniet problēmu līdz galam nevis ķengājaties par manu konkurentbanku. Jautājiet, rakstiet pretenziju bankā un darbinieki jums atbildēs, nevis neko nenoskaidrojāt un visiem stāstāt, kā banka naudu nokrāpusi!!! Starp citu, bankas sistēmā tas nemaz nav iespējams - tā vienkārši bez pamata klientam "piecīti" šur vai tur aizskaitīt! Tak vajag arī domāt ar galvu mazdrusciņ! HB gan ir mūsu konkurents, bet LABĀKAIS no tiem. Visu cieņu! Ir jau visādi "ČP", bet tādi ir visur.

M Minesota 20.06.2008

Esmu Hansabankas klients jau septiņus gadus un man nekad nav bijušas kautkādas problēmas.

I Ilona 28.06.2008

Nepiekrītu! Esmu Hansabankas kliente jau 10 gadus un man nekad nav bijušas pretenzijas. Ļoti laba un pretimnākoša banka.Vajag tikai pašam atcerēties kādas darbības ar karti ir veiktas.

A Aina 06.11.2008

lasot visas sūdzības, man rodas iespaids, ka tā ir apmelošanas kampaņa no konkurentu puses.Man Hansabanka nekad neko nav nošmaukusi, darbinieki VIENMĒR ir laipni un izpalīdzīgi!

J Juris 17.11.2008

Swedbank - ir ļoti atsaucīga banka un izpalīdzīga! Es esmu jau 7 gadus, kā klients šai bankai un nekādu prublēmu nav bijis. Parasti pie vainas ir cilvēki ar zemu prāta attīstības līmeni utt. Protams, ka nedrīkst navienam stāstīt savus kodus un ir jāseko līdzi naudai, nevis uzvilkt vainu uz banku.

I Ineta 22.01.2009

Gadījums no dzīves aizpagajušā vasarā toreiz Hansabankas filiālē Tērbatas ielā. Devos uz banku kā pēdējā kliente darbadienā pirms slēgšanas bankā iemaksāt firmas naudu, kasiere naudu paņem un saskaita naudu vairāk, nekā iedod parakstīt papīrā. Izejot no bankas konstatēju neprecizitāti, bet bankas filiāle jau ciet, nākošaja dienā kasiere saka ka neko neatceras un kase saskanējusi. Es bankai uzticos, un katru burtu katrā dokumentā nelasu, šķiet ka turpmāk būs viss līdz pēdējam jāpārbauda.
Cilvēki, esiet modri!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes