Hair Riga - Drausmīgi rupja pedikīra meistare
Ļoti bieži apmeklēju Hair Riga Olimpijā, jo tas ir tuvākais skaistumkopšanas salons mājām. Esmu vienmēr klausījusies sliktās atsauksmes un arī pieredze ir bijusi so-so. Bija pieraksts pie pedikīra meistares, diemžēl aizmirsu par to, pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā.
Zvana meistare un saka ka kavēju, ļoti atvainojos un grasījos jautāt kad var pārlikt pierakstu, kad mani pārtrauca un paaukstinātā tonī jautā vai es zinu ka cilvēki ir rindā un ka esmu atņēmusi viņai naudu. No sākuma apstulbu un nezināju kā reaģēt - tālāk meistare man pasaka ‘nākamreiz varat nepierkastīties’ un nomet klausuli.
Tādēļ ka tik rupji runā un šī nav 1b klase, es atzvani atpakaļ - paceļ cita meitene, kas izliekas, ka neko nezin, jautāju lai iedot klausuli meistarei. Uz jautājumu “kā Jūs atļaujaties tā runāt ar cilvēku” viņa atbild “kā Jūs atļaujaties nepierakstīties un man naudu no kabatas izņemt laukā”, atbildēju ka viņa strādā salonā, ka tieši viņu naudas ziņā tas neietekmē un ka šādi nedrīkst runāt ar klientiem, uz ko viņa atbildēja ka var runāt kā grib, un nometa klausuli atkal.
Nezinu, kas pa visatļautību notiek Hair Riga Olimpijā, bet kad man ir nācies strādāt ar cilvēkiem kas aizmirsuši pierakstu, tad komunikācija vienmēr ir pieklājīga, bet acīm redzot Hair Riga Olimpijā neuztrauc vai viņiem ilglaicīgs klients atgriežas vai nē, un darbinieki var runāt rupji, bez nekādām sekām no vadības. Fuj. Nekad vairs neatgriezīšos un meistarei vēlu dzert nervu zāles. Iesaku citiem izvērtēt apmeklēt šo salonu.
Komentāri (10)
Tik veca, ka atmiņas vairs nav? Kas pa vainu, ka aizmirsi? Protams, ka naudu esat noņēmusi meistarei. Es domāju, ka Jums tā būtu jāatmaksā.
Varbūt viņai par katru klientu, kas nokavē un neieradās atvelk no algas. Jūs to neziniet. Tāpēc,ja slikta atmiņa vajag pierakstīt plānotajā.
klientiem vel iepriekšējā dienā tiek atsūtīta sms par atgādinājumu par pierakstu. nesaprotu, kā var aizmirst pierakstu.
Varbūt nevajag slēpties “bez vārda “ un teikt kā ir , ka esat šīs salonas darbiniece ! Es zinu kā tur jums viss notiek , u. Nekāda “nauda no kabatas “ meistaram netiek izņemta . Ja klientei vajadzēja padomāt laicīgāk , viss var gadīties visādi atgadījumi , bet tāpēc arī zvanīja un pabrīdināja . Arī man pieredze (tieši ar Olimpiju) ir tikai negatīva , bet es to nepublicēju nav vēlme . Jums vajadzētu mācīties no Plazas , tur visi meistari fantastiski , ar smaidu un pozitīvi . (Arī es Plaza esmu kavējusi , dēļ neparedzētas avārijas uz ceļa , bet meistare teica ka viņi rēķinās ar 15min intervālu ) .
Tev nebūs mācīt citus. Nevienam neinteresē ivitas bērziņas. Tik tukšs, nekam neizsakošs subjekta nosaukums. Tādas entās bērziņas ar var izfantazēt. Un te neviens neslēpjas, jo no subjektiem nav ko slēpties.
Vienalga vai cilvēks ierodas vai nē, meistare nedrīkst būt tik rupja. Viņas attieksme reprezentē salonu un pašlaik salons izskatās nekārtīgs
tā laikam tā ivita bērziņa :D :D :D :D un kāds te vēl raudāja par slēpšanos :D :D :D
Labdien, cienījamā kliente!
Vēlamies izteikt visdziļāko atvainošanos par Jūsu negatīvo pieredzi, kas notika HairRiga Olimpijas salonā. Mēs ļoti novērtējam Jūsu uzticību un, tāpēc ir ārkārtīgi sāpīgi dzirdēt, ka mūsu darbinieks ir atstājis tik nepatīkamu iespaidu.
Izskatot Jūsu sūdzību, ir skaidrs, ka pedikīra meistare nav izturējusies pieklājīgi. Šāda rupjība un nekorekta komunikācija nav pieņemama mūsu salonā.
Lai labotu šo situāciju un izteiktu mūsu atvainošanos, piedāvājam Jums dāvanu karti 50 eiro vērtību, ko varētu izmantot jebkurā no mūsu saloniem. Mēs ceram, ka varam kompensēt Jūsu negatīvo pieredzi un sagādāt prieku ar mūsu citiem pakalpojumiem.
Mūsu pedikīra meistare uzreiz apzinājās savu rīcību un no visas sirds nožēlo savu uzvedību. Viņa ir izteikusi patiesu atvainošanos par savu nepieklājīgo uzvedību un rupjo komunikāciju.
Mūsu salona mērķis vienmēr ir nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumu un atsaucīgu attieksmi pret katru klientu. Šobrīd esam nodrošinājuši atbilstošu uzraudzību, lai novērstu līdzīgu situāciju nākotnē.
Mēs patiešām vēlamies, lai Jūs zinātu, ka mūsu salonam rūp ilglaicīgu attiecību veidošana ar mūsu klientiem, un mēs strādāsim, lai šādas problēmas neatkārtotos nākotnē.
Vēlreiz atvainojoties par notikušo un izsakot mūsu patiesu nožēlu par šo situāciju, mēs ceram, ka Jūs sniegsiet mums otru iespēju.
Lūdzu sazinieties ar mums pa epastu [slēpt]@hairriga.com.
Paldies Jums! Ļoti novērtēju atbildi no Jūsu puses. Un paldies, ka šo negatīvi pieredzi pārvērtās kaut kā patīkamā. Saprotu, ka arī es nepareizi darīju. Lai jauka diena!
Nekad tā arī nesaņēmu šo dāvanu karti… ehh, bet nu ok