HAG SIA - Slikts serviss
Pasūtīju malku SIA HAG. Tā kā esot daudz pasūtījumu, gaidīju kādu nedēļu, kas šķita normāli. Piegāde tiks veikta pieraksta secībā, bet līdz pusdienas laikam būšot. Operatore piebilda - ja viņiem kaut kas mainīsies, tad noteikti piezvanīs un otrādi: ja mainās man - zvanu es. Šķiet loģiski vai ne?! Pienāca piegādes diena. Protams, nekas cits mums nebija ieplānots. Pulkstenis rādīja jau pāri 15:30, kad zvanīju beidzot pati. Uz jautājumu, cikos tad šodien būs malka, saņēmu: esam noslogoti būs rīt. Tā bija tā pati operātore, kas pieņēma pasūtījumu.Kad vaicāju, kādēļ nezvanīja un nebrīdināja, kā bijām vienojušies, viņas atbilde mani nogāza: nevaru piezvanīt! Biju patiesi nikna. Teicu, ja piegāde būs tikai rīt, tad lai piemēro atlaidi! Viņa noskaidrošot un 10 min. laikā atzvanīs. Atskan zvans (pēkšņi šāda iespēja ir radusies). Otrā vada galā dusmīga un neapmierināta tantīte/operatore (sarunas tiek ierakstītas ), kas visai skaļi sēca klausulē: nekādas atlaides nebūs! jau jums vajag, tad malka būs šodien pēc plkst.18:00! Vārdu salikums "ja man vajag" gan saniknoja, gan sasmīdināja. Vienkārši trūkst vārdu, par šīs darbineces nekompetenci! Nekādu pat minimālo zināšanu par uzņēmuma specifiku un katra pasūtījuma izlpildei nepieciešamo laiku. Nekādas saprašanas par plānošanu (darbs/laiks/ceļš). Iespējams,ka viņas alga atkarīga no pasūtījuma daudzuma un ir pie kājas, vai uzņēmums spēj to nodrošināt. Kungi, kuri tom;er atveda malku, bija sava darba pratēji. Nekas netika salauzts vai sabojāts Pladies viņiem par to. Vēl viena lieta: nesaņēmu ne čeku, ne pavadzīmi. Interesanti, kā uzņēmums veic uzskaiti. Pie pasūtīšanas man tikai tika pavaicāts, vai nepieciešams čeks Sociālajam dienestam. Un?!? Dienestam jau nevajag...
Secinājums: Ja pasūtat kurināmo šajā firmā, tad noeikti ieplānojiet vairākas brīvas dienas, jo neviens jūs par izmaiņām nebrīdīnās.
Ieteikums uzņēmumam: pieņemt darbā citu operātori! Kauns par nekompetentu darbinieku!
Pievienot komentāru