Gustava Bekereja - Rupja, drausmīga apkalpošana
Parasti es nerakstu šāda tipa sūdzības, bet šodienas notikumi mani ļoti sarūgtināja. 10.09 (orientējoši 19:30) vakarā iegriezos Bērnu pasaules Gustava Beķerejā, lai sevi palutinātu ar Jūsu garšīgo ābolkūku piektdienas vakarā, bet no kūkas nebija nekāda prieka, jo vakaru un garastāvokli sabojāja Jūsu neadekvāta darbiniece, kuras apkalpošanas kultūra un attieksme pret cilvēkiem ir zem jebkuras kritikas. Jau, kad palūdzu, ka vēlos ābolkūku viņas atbilde bija: "Kooo??"nelaipnā tonī, tad vairākkārtīgi norādīju, ka vēlos divus kūkas gabaliņus, bet liekas Jūsu darbiniecei ir problēmas ar dzirdi vai uztveri, jo viņa nespēja saprast manu norādīto skaitu, kad visnotaļ maigā formā izteicu aizrādījumu pretī saņēmu apvainojumu jūru un neadekvātus tekstus, ka šādi cilvēki-pircēji neesot vajadzīgi, ka viņai ir tādu no esot rīta vakaram, lai pati nāku strādāt viņas vietā, ka man esot personīgs naids pret viņu un daudz, kas cits, uz ko vienkārši izvēlējos neatbildēt, bet tā vieta, lai es varētu ātrāk samaksāt un doties prom, viņa kavēja šo procesu un turpināja garu un aizvainojošu monologu. Es uzskatu, ka ja cilvēkam nav attiecīgas prasmes, lai strādātu šajā sfērā, tad tas nav jādara. Varbūt Jūsu kompānijai derētu sekot līdzi saviem darbiniekiem, lai gan man ļoti garšo Jūsu produkcija vairāk man nekad nebūs vēlme pie Jums iegriezties.
Komentāri (2)
Vienīgā cerība, ka uzņēmums ir iesaistīts sociālās aktivitātēs un pieņem darbā cilvēkus, kurus neviens cits nepieņem un šī apkalpotāja bija tiešām cilvēks ar aizturi. Bet vai tādam cilvēkam ir jāstrādā apkalpojošajā sfērā? Var taču strādāt darbu kur nav jāsaskaras ar klientu...
divaini, ļoti bieži biju pircis bulciņas tieši bērnu pasaules gustava beķerijā, vienmēr laipna apkalpošana, ar smaidu, nedomāju ka tik ātri pieņēma jaunu darbinieci, droši vien jums pašai ir problēmas