AtrisinātaGustav Beķereja - Krāpšana
Tika veikts pasūtījums mājaslapā uz 24.06., kas tika arī mājaslapā apmaksāts, bez apmaksas pasūtīt nav iespējams. Pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas, piezvanīja beķerejas darbiniece un paziņoja, ka 24.06. beķerejai brīvdiena un pasūtījumu izpildīt nevar Lūdzu atgriezt naudu, ko arī telefonsiki solīja. 29.06. nauda vēl nebija atgriezta, jo darbiniece paziņoja, ka viņu kontā nauda neesot. Banka apgalvo, ka naudu beķerja ir saņēmusi. Rakstisku apliecinājumu epastā, ka pasūtījums ir atcelts atsakās atsūtīt, telefonsarunas beigās paziņo, ka esmu viltojusi nosūtīto bankas maksājuma uzdevumu. Saprotu, ka uzņēmumam ir naudas grūtības, bet vai šādi tās var risināt?
Nauda tomēr atradās uzņēmuma kontā un tika atgriezta. Žēl tik, ka tas notika gandrīz pēc mēneša un tikai pēc tam, kad tika uzrakstīta šī sūdzība.
Komentāri (1)
Sen jau zināms, ka labākā beķereja ir Mārtiņa Beķereja. Vispār brīnos, ka kāds pie citiem vispār kautko pasūta.