Guntars Zeltiņš - viduvējs serviss
Par autoinstruktoru Guntaru Zeltiņu. Autoinstruktors ir piemērots tiem, kam ātri pielec un 3 reizes nav jāatkārto. Bet flegmatiķiem, cilvēkiem, kuriem nemitīgi jāatgādina, lai izstrādātos pareizais reflekss, nodarbības nav īpaši produktīvas. Plus-peejamāks nekā citi, arī brīvdienās un 19.00, ar ātru reakciju. Nobraucu ap 24 nodarbībām daudz ko iemācījos: uzsākt, mainīt pārnesumus, daudzus krustojumus un situācijas. Taču nonākot pie cita instruktora katrā darbībā nācās pārmācīties- uzsākot uzsākt ar gāzi+ skatīties mugurējā spogulī, tajā skatties arī citās situācijās, citādāku drošāku stūres vadīšanas tehniku pie pagrieziem, bremzēšanas īpatnības atkarībā no ātruma. Apguvu vingrinājumus ātrākai reakcijai. Jaunais instruktors vienmēr pamana sīkākās kļūdas atšķirībā no instr Zeltiņa, pār tām ziņo, liek izdarīt sarežģītākus manevrus, nevis braukt taisni pa dažādām Rīgas vietām. Gribētos uzreiz mācīties pareizi, nevis vēlāk pārmācīties.Secinājums: noteikta rakstura cilvēkiem instr Zeltiņš ir labs, bet citiem kuriem lēnāk pielec, ne visai.
Instruktors Mihails.
Ja protat lasīt krieviski iesaku izlasīt grāmatu Зеленин Безопасность вождения.www.brauksana.lv ir kontakti, daži mācību materiāli.
Komentāri (3)
Anna, pastāstiet, kurš bija tas otrs instruktors :)
Guntars Zeltiņš ir sliktākais instruktors pasaulē! Psihopāts, kas uzskata, ka visi uz braukšanām nāk ar 30 gadu pieredzi pie stūres. Nepakautrēsies uz jums uzkliegt, pat ja būsiet grūtniece (mans gadījums).
Piekrītu, ka instruktors Guntars Zeltiņš nederēs visiem. Viņam nav pacietības atkārtot 5x un viņa komentāri mēdz būt specifiski. Un tomēr, kā sāku tā pabeidzu ar viņu - eksāmenu noliku ar pirmo reizi. BET darboties ar sajūgu man iemācīja cits cilvēks. Man, kā jau daudzām sievietēm bija problēmas ar sajūgu - pabieži slāpu uzsākot un it īpaši figūru laukumā. Viņš kādā brīdī teica, ka pat pensionārēm ar sajūgu negāja tik slikti kā man ( kaut gan patiesībā TIK traki jau ar mani nebija gan), bet nez` kāpēc viņam neienāca prātā man izstāstīt sajūga darbības principus padziļinātāk, ne tikai rādīt kā jādara. Sajūgu jau nevar parādīt, tas ir jāizjūt. Sajūga darbības principus man pastāstīja (un pat zīmēja) + rādījā to visu darbībā mans kolēģis un pēc tā jau trešajā braukšanās reizē vairs nebiju problēmu ar sajūgu. Dēļ tā sajūga es būtu varējusi pie viņa braukāt krietni ilgāk. Bet tas bija jādara instruktoram, ne kolēģim.
Braukšanas nodarbības man bija ap 30.
Pluss viņam bija tas, ka viņš bija elastīgs laika ziņā.
Vēl nepatika tas, ka viņš praktiski visu laiku sēdēja telefonā, bet tajā pašā laikā visu notiekošo pamanīja un juta.
Viduvējs serviss ir atbilstošs apzīmējums viņa sniegtajiem pakalpojumiem, jo viņa sniegtie pakalpojumi nav ne slikti, ne labi. Draugiem un paziņām viņu neiesaku.