Gulbenes autoostas kases darbiniece - Ja vēlaties, lai tiekat izgānīts, tad droši dodaties uz Gulbenes autoostas biļešu kassi
Sveiki!
Es vienkārši nespēju neuzrakstīt savas izjūtas un emocijas par kādu atgadījumu, kas notika 02.05.2008. ap rīta pusi Gulbenes autoostā, šī diena man bija vienkārši sabojāta. No rīta ar sev mīļiem cilvēciņiem devos iepirkties, pastaigāju pa dzimto pusi, priecājos par brīvdienām un par visu sev apkārt, tās bija gaišas un patīkamas emocijas. Staigājot pa pilsētu, nolēmu, ka vajadzētu aiziet līdz autoostai un nopirkt braukšanai uz Rīgu biļetes man un draugam, ar autobusu sen nebijām braukuši, bet nu šoreiz bija tā sanācis, ka jāizmanto bija šis transporta līdzeklis. Tad nu devāmies pirkt biļetes...iegājām Gulbenes autoostā un devos taisni uz kassi, ar lielu prieku sejā sasveicinājos ar kasieri un jautāju, pēc kāda grafika brauks autobusi 05.05., kad atbilde tika saņemta, tad jautāju...vai Gulbenes autobuss trijos ar kapeikām kursēs...kassiere ar taadu nepatiku man uzreiz atsaka, biļetes autobusā jāpērk, pēc tam noskaidroju, ka viņa runā par autobusu, kas kursē no rīta, bet viņa man protams to nevarēja pateikt mierīgi, bet gan uzreiz ar bļaušanu uz mani, kad izlaboju sevi un pateicu ka mani interesē Gulbenes autobuss, kas 15:40 iet, atkal dabūju bļāvienu pretī par to, ka tāda autobusa nav, ka ir 15:30...bet vai to nevarēja visu mierīgi pateikt, kad jautāju...kāpēc Jūs bļaujat uz mani, viņu tas neapstādināja...viņa tikai turpināja zākāt. Biju ļoti pārsteigta, ka tā notika, jo nebiju gaidījusi, ka mani tā izgānīs.Kad kassierei pateicu, ka kļūdīties ir cilvēcīgi..tad pretī saņēmu ar dusmām un naidu pretī raidītu tekstu...kļūdīties var, bet Tu esi jauna! tad ko tas nozīmē...tikai tāpēc, ka es esmu gados jauna, tad es neesmu cilvēks un ar mani nevar runāt kā ar cilvēku un man nav tiesības pateikt ko nepareiz! Es ļoti biju nepatīkami pārsteigta par šo attieksmi, nekad nebija sanācis ar ko tādu saskarties. Es pati strādāju dien dienā ar cilvēku, bet nekad ne pret vienu es balsi neesmu paceelusi, kā gan cilvēks, kas nespēj savaldīt sevi var strādāt iestādē, kur cilvēki nāk ik brīdi.
Gribētos zināt, vai šai kasierei palika vieglāk, kad viņa ar savu nepieklājīgo attieksmi mani izgānīja!
Komentāri (7)
Varbūt ka kasiere bija kurla ?
ne jau tikai kasieri kliedz virsu, man peedeejaa laikaa gadaas, kur tik eju tur bljauj...
Man liidziigi gadiijies!!!
tikkai zvanot uz Gulbenes autoostu!
prasu par autobusiem, vinja man neparko saak kliegt virsuu!
Jūtu līdzi, Agnese. Tādiem tiešām nav vietas darbā, kur jākontaktējas ar cilvēkiem.
1.Kurli cilvēki nedrīkst strādāt tādās vietās :D
2.Nav taisnība, ka visās vietās, kur iet -kliedz... bet gadās.. :D
3.Gulbenes auttostas darbiniekiem vajadzētu atcerēties to, ka, ja reiz tādā vietā strādā, tad tas ir darbs ar cilvēkiem un viņi ir tikai apkalpojošais personāls par ko saņem naudu UN VAJADZĒTU IEVĒROT PIEKLĀJĪBAS NORMAS... Gulbenes autoosta, lūdzu saņematies, ja nevēlaties, ka sūdzības par jums krājas lielās kaudzītēs... :)
4.Šādā situācijā es ieteiktu cilvēkiem uzreiz griezties pie autoostas vadības, ja tas nelīdz, tad doties uz Gulbenes domi ar sūdzību...galu galā nevienam nav jācieš par sliktu garastāvokli ņo darbiniekiem, kuri nevar mierīgi visu izskaidrot ...
visu cieņu, medija...
tas pats bija Ventspilī, pirms es sūdzējos Autoostas priekšniecībai. tagad situācija ir labojusies, iesaku darit tapat..
Protams, ka paliek viņām vieglāk, gandarījums laikam ir ja ir pārāk pa citiem. Pensijas laiks ir klāt.