Gros Auto - Bezkaunīgi darbinieki
Ieejot veikalā, jautāju par rezerves daļu priekš sava auto. Tajā brīdī pārdevējs sāka bezkaunīgi izturēties un izņirgāties par to kā es varu nezināt kā izskatās konkrētā rezerves daļa. Un smejoties ka viņi arī nezinot, jo redz, pārdevējam personīgi ir citas markas auto. Blakus sēdošais pārdevējs sarkans nosmējies. Sajūta diezgan briesmīga un ņemot vērā, ka līdz šim iepirkos gros filiālēs, pēc šī gadījuma tas vairs nenotiks.
Klienti ir jāsaprot nevis jāpazemo!
Komentāri (4)
Pilnībā piekrītu!
Neizmantosu vinju servisu
Grosā (vismaz Mārupes, pie Draugiem.lv biroja), diemžēl, pārdevēji cenšas būt pārāk familiāri. Tas, ka manai mašīnai ir mazlitrāžas motors jau nenozīmē, ka uzreiz var teikt "āāā, tas jau nemotors tad". Domājams, ka algu tev maksā no mana pirkuma, nevis par gudru runāšanu.
Es biju ilgs Gros Auto klients. Bet pēc pēdējās reizes, es vīlos. Man mašīnai vajadzēja vienu detaļu, ko viņi man apsolīja nedēļas laikā pasūtīt. Iemaksāju arī avansu (150 EUR). Gaidu, gaidu jau divas nedēļas, bet no viņiem klusums. Tad pats piezvanu, un man saka, ka vajag pagaidīt vēl 2 nedēļas. Pēc tām divām nedēļām, atkal klusums no viņiem. Man pacietības mērs pilns, aizeju pie viņiem uz filiāli. Izrādās mans pirkums ir atcelts. Paprasot, vai var pasūtīt no cita piegādātāja. To viņi izdarīja 3 dienu laikā.