Green Motion - Krāpšana

Decembrī uz 6 dienām lidostā noīrējām auto.
Mums jautāja vai pirms atdošanas mēs paši iztīrīsim.
Atbildējām, ka iztīrīsim.
Jautājām kā būs lietus gadījumā.
Mums atbildēja, ka arī lietus gadījumā viņi redzēs, ka auto ir tīrīts.
Tā kā auto lidostas stāvvietā novietojām 4os no rīta, neviens to nepieņēma un neaplūkoja.
Pamanījām, ka no kartes novilkti 40 eiro par auto tīrīšanu.
Kad jautāju kāpēc, man uz epastu atsūtīja fotogrāfijas (bez datuma un laika) no cita auto - kā pierādījumu, ka auto nav tīrīts.
Palasīju te citas sūdzības un sapratu, ka tāda ir kompānijas politika - izīrēt lēti un pēc tam šmaukties un iekasēt papildus samaksas.

04.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes