Green Motion - Krāpnieki / kauns visai Latvijas tūrisma nozarei
Šad tad izmantojam auto nomas pakalpojumus Latvijā un ārvalstīs. Līdz šim nekad nav bijušas problēmas ar auto nomu, līdz izmantojām Green Motion Latvia. Slikts serviss sākās jau automašīnu saņemot. Lai gan automašīna bija jau iepriekš rezervēta internetā, lidostā jāzvana darbiniekam, lai saņemtu atslēgas. Saņēmām diezgan apskrāpētu automašīnu. Vēlreiz jāsaka, ka nevienā citā auto nomā ne Latvijā, ne ārvalstīs tik bojātu automašīnu nekad neesam saņēmuši. Pēc automašīnas nodošanas saņēmām epastu ar rēķinu par 216 eur par bojājuma remontu un 72,60 eur par administrācijas izmaksām, kā arī fotogrāfiju, kurā redzama švīka, kuras nebija nodošanas brīdī. ne saņemot, ne nododot automašīnu klāt nav neviena darbinieka. Skaidri zinām, ka automašīnas lietošanas laikā neviens jauns bojājums nav nācis klāt. Palasot atsauksmes internetā, redzams, ka šāda pieredze ir daudziem Green Motion Latvia klientiem.
Lai gan tiek prasīta kompensācija par bojājuma remontu, nākamais klients saņem automašīnu ar visiem bojājumiem, iekasētā maksa netiek izlietota remonta veikšanai. Atsauksmes diemžēl sakām lasit par vēlu, jo ar citam autonomām problēmu nebija un jau domajām, ka varam uzticēties.
Nožēlojami, ka Latvijā vēl ir saglabājušies tādi krāpnieku un zagļu kantori, kas bojā visu tūrisma nozari un mazina ceļotprieku uz Latviju. Šāda pieredze rada negatīvu tēlu visai tūrisma nozarei un rada rezonansi ari daudzās citās nozarēs. Zogot bagāts nepaliksi. Apzogot vienu tūristu, jārēķinās, ka sliktas ziņas izplatās ātrāk kā labās un ceļotājs ne tikai pats izvelēsiet vēlreiz neatgriezties Latvijā, bet arī pastāsīs saviem draugiem un paziņām. Tikai ar kvalitāti un godprātigu rīcību var pelnīt ilgtermiņā.
Jāatzīmē, ka nomas darbinieks mašīnu ir pārvietojis uz citu autostāvvietu un tikai tad uzfilmējis savus "pierādījumus". Klients nav atbildīgs par bojājumiem, kas radušies, ja nomas darbinieks automašīnu pārvieto uz citu stāvvietu laikā, kad automašīna vairs nav klienta pārraudzībā. Ja nomas darbinieks savu video būtu uzfilmējis stāvvietā, kurā automašīna nodota, un nebūtu to pārvietojis, tad būtu vieta diskusijai.
Internetā čum un mudž no sūdzībām par šo nomu, tā kā acīmredzot problēma slēpjas kaut kur citur.
Sevi cienošs uznēmējs rūpētos par savu reputāciju. Ja ir daudz sūdzību, tad piedalītos klātienē mašīnas otrajā apsekošanā, lai izvairītos no domstarpībām ar klientiem, gūtu labas atsauksmes, stiprinātu klientu lojalitāti, klientu atgrieztos un ieteiktu uzņēmuma pakalpojumus citiem, kas rezultējas ar krietni lielāku pelņu nekā šādas darbības.
Lidostas stāvvietā, kurā saņem un nogādā nomātās automašīnas, ir video novērošanas kameras.
Komentāri (4)
Mūsu valstī vēl biznesmeņu apziņa īsti nav tikusi līdz lojalitātes uzturēšanai. Un arī ir zināmi dažādi stāsti kā pelna mazās nomas firmas - neesoši bojājumi, drošības naudas neatgriešana utml.
Teorētiski būtu jābūt aktam gan pieņemot, gan nododot auto, bet nu domāju tur būtu vieta diskusijai, no kurienes un kā viņi ir noteikuši kurš un kad ir radījis bojājumu, ja šo papīru nav
Ir pieredze ar līdzīga veida krāpšanu. Tādi laikam liela daļa cilvēku- ka tik apkrāpt kādu un tēlot nevainīgus jēriņus.
Ta ir normālais latvieŠU bizness - nozagt un apkrapt!
Ja par latviešiem uzskata ikvienu Latvijā dzīvojošo.