Goldlight Jewelry - Bojajums
Novembrī draugs uzdāvināja man saderināšanas gredzeni, ko ir nopircis Goldlight jewelry veikalā t/c Origo. Nav pagājis vesels mēnesis - no gredzena izkrīta viens no akmentiņiem. Aizgājām veikalā, tur gredzeni paņema uz remontu. Pēc nedēļas saņēmām gredzeni atpakaļ, un konstatējam, ka jaunais akmentiņš, ko ielika gredzenī ir stipri mazāks nekā parēji un kāds tur sākumā ir bijis. Līdz ar atteicam pieņemt to atpakaļ. Sākumā pārdēvēja teica,ka ar akmeni viss kārtībā, ka akmens ir tads pats kā bijis iepriekš, tad viņa teica, ka viņš izskatās mazāks nekā pārējie tāpēc kā ir dzīvāk ielikts iekšā un citādi remontu nevarēja veikt. Kad mēs tik un tā nepekritam pieņemt tādu gredzeni, viņa to paņema atpakaļ jaunam remontam. Vēl pēc divām nedēļam dabūjam gredzenu, šoreiz remonts bija jau labāks, tomēr tik un tā, ja uzmanīgi skatīties, var pamanīt, ka akmens nav tads pats kā visi pārējie. Tomēr, nolēmām paņemt gredzeni. Jau no paša sākumā gredzeni nesāju ļoti rūpīgi, pēc attiecīga remonta - vēl rūpīgāk. Diemžēl, tas nepalīdzēja, un vēl pēc 2 mēnešiem izkrita cits akmentiņš, kā arī deformējas gredzena forma. Aizgājam uz veikalu un jau prasījam atgriezt naudu, jo neesam gatavi katru mēnesi nest šo gredzeni uz remontu. Pārdēvēja (protams) teica, ka tas ir mūsu vaina. Uzrakstījam pretenziju, prasījam atgrizt naudu. Pēc nedēļas, saņēmam aateikumu, jo it kā mēs paši esam vainīgi. Vienīgais, ko mums piedāvāja bija remonts. Zelta gredzens bija nopirkts 4 mēnešus atpakaļ, kopumā vienu mēnesi pavadījis remontā, un tika valkāts tikai 3 mēnešus....neieteicu ne vienam tur pirkt juvelierizstrādājumus - kvalitāte ir drausmīga, naudu dabūt atpakaļ nav iespējams, ka arī paši pārdēvēji nav laipni, un ar visādiem mēliem mēģina attaisnot preču slikto kvalitāti.
Pievienot komentāru