Go3 - Slikts serviss
Sveiki.
Tā kā pirmajā reizē klientu atbalsts ignorēja manis teikto un teica, ka go3 ir labs serviss kurš
ir pelnījis manu naudu, tad es esmu savācis visus iemeslus kāpēc es ar to neesmu apmierināts un vēlos dabūt vai nu atlaidi, vai arī atpakaļ savu naudu.
Iemesls 1:
mājaslapa nepielāgojas lietotāju daudzumam. Ja tiek straumētas kādas hokeja sacensības, kuru
daudzi skatās, tad straumēšanas kvalitāte paliek ļoti slikta un neskatāma. Saprotu to, ka
go3 vēlas ietaupīt naudu, bet skatīties 360p kvalitātē pārraidi ir neiespējami.
Iemesls 2:
mājaslapa nav līmenī. Bieži ir problēmas ar audio un var tās atrisināt vai nu restartējot visu
mājaslapu, vai arī izslēdzot un ieslēdzot tumbiņas. Es pieņemu, ka drošības dēļ, bet neesmu drošs,
go3 straumējot kādu tv šovu to pārraida pa daļām, nevis kā vienu failu. Tas pirmkārt nozīmē to, ka
ja tev skatīšanās laikā pazūd internets, tad ir iespēja, ka go3 domās, ka neesi pat iesācis skatīties
to sēriju, kā arī to, ka tev visu mājaslapu vajag restartēt, tas arī palielina interneta patēriņu,
kas ir svarīgi skatoties kaut ko ar limitētiem datiem ārvalstīs.
Iemesls 3:
tv aplikācijā ir problēmas ar subtitriem un audio. Viņi parādās nepareizos laikos un dažreiz audio valoda
nenomainās uz manis ietcerēto (dažreiz angļu, dažreiz latviešu)
iemesls 4:
skatoties atkārtojumus no tv, bieži pārraide sākas vai nu daudz par ātru, vai vēlu un tad man jāčakarējas
pusstundu, lai tikai noskatītos 20 minūšu simpsonu sēriju.
Iemesls 5:
bieži mājaslapa neielādējas, vai arī pasaka, ka ir tukša programma, tāpēc visu vajag pārlādēt un gaidīt
vairākas minūtes, kamēr tā savienosies ar savu studentu veidoto datubāzi un izdomās, ka viss strādā.
Iemesls 6:
mājaslapa pati par sevi, nerunājot par šovi ilgajiem lādēšanas laikiem, ir ļoti lēna.
Iemesls 7:
bieži lec error kodi ārā kuri ir vai nu saistīti ar to, ka kāds cits izmanto manu kontu (neviens neizmanto
manu kontu) , vai arī ir vienkārši nezināmi.
Iemesls 9:
esmu vairākkārt sūdzējies par šīm problēmām, bet mani neņem vērā un vienmēr Saka, ka go3 ir labs serviss, bez
problēmām. Pirms 20 minūtēm uzsāku čatu ar atbalsta centru un mani pasūtīja vairākas mājas tālāk, jo neesmu
ar viņiem noslēdzis līgumu un maksāju 6.50 mēnesī, nevis tā kā citi tos 4 eur mēnesī kopā ar internetu.
Komentāri (1)
Veselas 2 nedēļas nodarbojos ar to, lai astlēgtu abonomentu telefona nav, espatsā,katru reizi atbild sava persona. Abonomentu var atslēgt no datora, no milās ierīces nevar. NO datora savā profilā ieet nevar pa 10×esmu mēginājis nomainīt paroli, tā izdodas nomainīt bet iekša netieku. MNA SAJŪTA KA DARA TĀ SPECIĀLI, LAI VARĒTU KATRU MĒNI IZMANTOT ABONOMENTA SAMAKSU UNES NEVARĒŠU ATTEIKTIES. Mēģināšu ar s''udzību iesnieg patērētāju aizsardzības centram